Przyczepa niskopodwoziowa PC2300 ładowność 13,5t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa PRONAR PC2300 niskopodwoziowa to doskonałe rozwiązanie w transporcie wszelkiego rodzaju maszyn, np. rolniczych i budowlanych oraz ładunków – jest wyposażona w zabezpieczenia nie pozwalające na przemieszczanie się ładunku. Konstrukcja przyczepy oparta jest na profilu o przekroju dwuteownika, gęsto użebrowanego belkami poprzecznymi, co zapewnia wysoką wytrzymałość konstrukcji na zginanie. System hamulcowy posiada w standardzie system EBS wraz z funkcją RSP, który poprawa stabilność pojazdu.
Dane techniczne:
Symbol: PC2300
Dopuszczalna masa całkowita (drogowo): 18000 kg
Dopuszczalna masa całkowita (technicznie): 18000 kg
Ładowność (drogowo): 13500 kg
Ładowność (technicznie): 13500 kg
Masa własna: 4500 kg
Powierzchnia ładunkowa części prostej (+ poszerzenia): 14,0 [+2,5] m2
Powierzchnia ładunkowa całkowita (+ poszerzenia): 17,9 [+3,2] m2
Długość części prostej platformy: 5500 mm
Długość całkowita platformy: 7020 mm
Długość najazdów: 1900 mm
Kąt najazdu: 11,5 stopni
Szerokość podłogi: 2540 mm
Szerokość podłogi z poszerzeniami: 3000 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 9500/2550/2500 mm
Materiał podłogi: deski drzew iglastych 45mm mm
Wysokość platformy od podłoża: 950 mm
Wznios oka dyszla: 1000 [±110] mm
Producent osi: ATW
Liczba osi: 2 szt.
Nacisk na oś (drogowo): 9000 kg
Nacisk na oś (technicznie): 9000 kg
Instalacja hamulcowa: pneumatyczna z EBS
Rodzaj zawieszenia: mechaniczne
Rozmiar ogumienia: 235/75 R17,5 (143/141J)
Prędkość konstrukcyjna: 100 km/h
Najazdy opuszczane hydraulicznie: tak
Uchwyty ładunkowe: 9 sztuk
Bariery boczne: tak
Nogi podporowe 3 sztuki
Wyposażenie standardowe:
podłoga: deska drzew iglastych – 45 mm (sosna/świerk)
osie: 2×9 ton (ATW)
zawieszenie mechaniczne (ATW)
hamulce bębnowe
ABS (na obu osiach)
zawór podnoszenia/opuszczania przyczepy z automatycznym powrotem do pozycji „jazda” (przy zawieszeniu pneumatycznym)
pneumatyczna instalacja hamulcowa z EBS: Knorr-Bremse
hamulec postojowy – pneumatyczny
dodatkowe zasilanie modułu EBS ze świateł „stop”
koła 235/75 R17,5 – 143/141J (8 sztuk)
średnica oczka dyszla Ø50
regulowany wznios oka dyszla w zakresie 1000 ±110 mm
instalacja elektryczna 24V; zgodna z Regulaminem 48 EKG ONZ
bariery przeciw najazdowe; zgodne z dyrektywą: 89/297/EWG
mechaniczny system opuszczania/podnoszenia najazdów;
zabezpieczenie najazdów przed przypadkowym otwarciem;
błotniki;
chlapacze; zgodne z dyrektywą: 91/226/EWG
uchwyty ładunkowe w podłodze: 9 sztuk
kliny pod koła: 2 sztuki
noga podporowa przednia – 1 sztuka: obracana, sterowana mechanicznie
nogi podporowe tylne – 2 sztuki: obracane, sterowane mechanicznie
tablice wyróżniające
oznakowanie konturowe; zgodne z Regulaminem 48 EKG ONZ
materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
26. kolorystyka: RAL9007 (srebrny)
Wyposażenie dodatkowe:
podłoga: deska drzewa dębowego 45 mm: 8750 zł
hydrauliczny system opuszczania podnoszenia najazdów: 3950 zł
zawieszenie pneumatyczne na osiach BPW: 18900 zł
koło zapasowe – 1 sztuka: 3250 zł
Tablice oznakowania ponadgabarytu (ze światłami obrysowymi): 3150 zł
żółte światło ostrzegawcze – tzw.: „kogut”: 600 zł
skrzynka narzędziowa (1 lub 2 sztuki) (~50l każda) wartość za 1 szt: 1100 zł
zbiornik na wodę (30l) z dozownikiem na mydło w płynie: 600 zł
poszerzenia podłogi + deski (sosna/świerk) 8750 zł
kosz stalowy (~310 l) (np.: na deski poszerzeń): 2400 zł
wyciągarka hydrauliczna: uciąg 6500 kg (lub opcjonalnie: 8000 kg): 11750 zł
Koszt transportu: 2,5 zł / km