Kategorie produktów
Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T
  • Przyczepa T-118 6T

Przyczepa T-118 6T

48 000,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Dane techniczne: 

  • Typ / Wariant / Wersja według homologacji EU T-3 710 311
  • Ładowność administracyjna ~6 460 kg*
  • Ładowność techniczna ~6 500 kg*
  • Masa własna (bez nadstaw) ~ 2 040 kg
  • Ilość osi 1
  • Długość 5 575 mm
  • Szerokość 2 300 mm
  • Wysokość bez nadstaw 1 690 mm
  • Wysokość z nadstawami 2 190 mm
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4 040 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 090 / 2 140 mm
  • Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 500 mm
  • Wysokość platformy od podłoża 1 190 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany 4 / 2,5 mm
  • Powierzchnia ładunkowa 8,6 m2

Wyposażenie: 

  • Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
  • Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
  • Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
  • Dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika z wymiennym okiem, dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE)
  • Przykręcane cięgno zaczepu fi 40
  • Rama skrzyni ładunkowej cykowana ogniowo
  • Podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z ceowników hutniczych 160
  • Cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 4mm przykręcana i nitowana
  • Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłóżnice ramy z profili prostokątnych 160x80x8
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
  • Podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym, częściowo cynkowana ogniowo
  • Homologowany zderzak cynkowany ogniowo
  • Linki spinające burty
  • Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
  • Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
  • Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, obrysowe oświetlenie LED
  • Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
  • Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
  • Homologowana instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręczną regulacją siły hamowania
  • Tylne wyjście hydrauliki, elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
  • Nowe koła 400/60-15,5
  • Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 80mm, hamulec 300×90
  • Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
  • Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1300mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 105mm, przy ciśnieniu nominalnym 16MPa = 138kN (~14T)

Wyposażenie dodatkowe:

  • Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3 +1400zł 
  • Nadstawy cynkowane ogniowo 500mm gr.2,5m +6100zł 
  • Rynna wysypu cynkowana ogniowo +500zł 
  • Boczne osłony przeciwnajazdowe +1200zł 
  • oko dyszla 50mm +200zł 
  • Podest roboczy cynkowany ogniowo +1400zł 
  • Hamulec najazdowy z automatyką cofania (homologacja EU) +1400zł 
  • Dopłata do kół 500/50-17 +2900zł 
  • Koło zapasowe 400/60-15,5 +1100zł 
  • Koło zapasowe 500/50-17 +1900zł 
  • Plandeka rolowana +2400zł 
  • Plandeka sznurowana +1700zł 
  • Trójkąt ostrzegawczy +100zł 
  • Szybkozłacze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie +100zł/szt 
  • DUPLEX - malowany komplet ścian +2000zł 
  • DUPLEX malowany komplet nadstaw +2000zł 
  • Podpora dyszla hydrauliczna +2600zł 

Transport wyceniany indywiudalnie