Dane techniczne:
- Ładowność techniczna ~3 515 kg*
- Masa własna (bez nadstaw) ~1 165 kg*
- Ilość osi 1
- Długość 4 710 mm
- Szerokość 1 990 mm
- Wysokość bez nadstaw 1 560 mm
- Wysokość z nadstawami 2 060 mm
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 3 345 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 1 830 mm
- Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 500 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1 060 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 3 / 2,5 mm
- Powierzchnia ładunkowa 6,1 m2
Wyposażenie:
- Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
- Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
- Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika z wymiennym okiem, dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE)
- Przykręcane cięgno zaczepu fi 50
- Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z profili zamkniętych 160x60x4
- Cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 3mm przykręcana i nitowana
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłóżnice ramy wykonane z ceowników hutniczych 160 i 140 dodatkowo zamkniętych blachą o grubości 5mm
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
- Podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym, częściowo cynkowana ogniowo
- Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
- Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, lampy przednie LED, odblaski obrysowe
- Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
- Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
- Nowe koła 11,5/80-15,3
- Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70mm, hamulec 300×60
- Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
- Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1300mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 105mm, przy ciśnieniu nominalnym 16MPa = 138kN (~14T)
Wersja T-117/1 EU z homologacją europejską - 41900zł brutto
Wyposażenie dodatkowe:
- Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo +300zł
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3 +1500zł
- Nadstawy cynkowane ogniowo wys. 500mm gr.2,5mm +6000zł
- Rynna do wysypu cynkowana ogniowo +500zł
- Nadstawy siatkowe cynkowane ogniowo wys. 1000mm (brak homologacji) +6600zł
- Homologowana instalacja hamulcowa hydrauliczna dwuobwodowa z ręczną regulacją siły hamowania (homologacja EU) +9400zł
- Koło zapasowe 11,5/80-15,3 +900zł
- Plandeka sznurowana +1600zł
- Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie +100zł/szt
- Trójkąt ostrzegawczy +100zł
- DUPLEX - malowany komplet ścian/nadstaw +1600zł
Transport wyceniany indywidualnie