Przyczepa hakowa T 286
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa hakowa T286 to uniwersalny produkt, który znajdzie zastosowanie zarówno w pracach rolnych, budowlanych, komunalnych, leśnych czy sadownictwie. Zakup takiej przyczepy to oszczędność wynikająca z zastosowania jednego podwozia i wielu nadwozi wykonanych na bazie ramy kontenera hakowego. Przyczepa PRONAR T286 posiada cechy, które znacznie zwiększają jej funkcjonalność i zakres użytkowania.
Dane techniczne:
Symbol: T286
Dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg
Ładowność (łącznie z masą kontenera): 17100 kg
Masa własna: 5900 kg
Długość bez kontenera: 7870 mm
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem 7870/8940 mm
Szerokość bez kontenera: 2550 mm
Szerokość z kontenerem: 2550 mm
Wymiary przyłączenia kontenera:
Wysokość haka: 1450/1570 mm
Rozstaw rolek: 1070 mm
Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:
Długość (min/max): 5400/6900 mm
Długość wewnętrzna (min/max): 5000/6500 mm
Szerokość całkowita: max 2550 mm
Wysokość całkowita: max 2500 mm
Prześwit pod podłogą: min 1500 mm
Wysokość pojazdu bez kontenera: 2990 mm
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 50stopni/25L/200bar
Rozstaw kół : 2000 mm
Zawieszenie: resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla: 3000 kg
Rozmiar ogumienia: 445/65 R22,5 regenerowane
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 125 KM/92 kW
Wyposażenie standardowe:
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm, z instalacją hydrauliczna blokady skrętu kół, (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika)
Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych
Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera .
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:
Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami
Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka
Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;
Hydrauliczna blokada zawieszenia;
Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);
Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);
Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;
Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji
Przyczepa wymaga ciągnika z jedną parą wyjść hydrauliki zewnętrznej do zasilania Centralnego układu hydraulicznego
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000
Wyposażenie dodatkowe:
Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm – zamiennie
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm + 1100 zł
Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm – zamiennie
Podpora dyszla hydrauliczna łamana – zamiennie
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniowa z przekładnią + 500 zł
Boczne osłony przeciwnajazdowe + 2000 zł
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810 mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach 406x140 mm, z instalacją hydrauliczną kierowania kołami + 9500 zł
Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju (układ nie wymaga podłączenia do hydrauliki ciągnika) +17000 zł
Zestaw dostosowujący przyczepę do kontenerów wykonanych wg normy SS30201, (hak, rolki, rolki prowadzące, hydrauliczna blokada kontenera) + 1100 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB (zawieszenie mechaniczne) + 1600 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania +2400 zł
Wyjście na tył instalacji hamulcowej + 1100 zł
Para wyjść instalacji hydraulicznej na hak + 1500 zł
Zaczep tylny manualny amortyzowany + 800 zł
Tylny zaczep automatyczny Rockinger + 4200 zł
Błotniki aluminiowe ryflowane + 2600 zł
Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy + 900 zł
Dwa światła błyskowe ostrzegawcze z tyłu + 1200 zł
Tuba na dokumenty + 250 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się + 250 zł
Wersja z zawieszeniem pneumatycznym +11400 zł
Koła z ogumieniem:
500/60-22,5 + 700 zł
550/60-22,5 20PR 550 zł
600/55-22,5 brak homologacji PL 200 zł
600/55-26,5 brak homologacji PL 2650 zł
700/50-26,5 brak homologacji PL 8700 zł
Koło zapasowe:
445/65R22,5 + 4000 zł
500/60R22,5 4100 zł
550/60-22,5 20PR + 3850 zł
600/55-22,5 4000 zł
600/55-26,5 4600 zł
700/50-26,5 6100 zł