Kategorie produktów
Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286
  • Przyczepa hakowa T 286

Przyczepa hakowa T 286

214 800,00 zł
Brutto


Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa hakowa T286 to uniwersalny produkt, który znajdzie zastosowanie zarówno w pracach rolnych, budowlanych, komunalnych, leśnych czy sadownictwie. Zakup takiej przyczepy to oszczędność wynikająca z zastosowania jednego podwozia i wielu nadwozi wykonanych na bazie ramy kontenera hakowego. Przyczepa PRONAR T286 posiada cechy, które znacznie zwiększają jej funkcjonalność i zakres użytkowania.


Dane techniczne:

Symbol: T286

Dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg

Ładowność (łącznie z masą kontenera): 17100 kg

Masa własna: 5900 kg

Długość bez kontenera: 7870 mm

Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem 7870/8940 mm

Szerokość bez kontenera: 2550 mm

Szerokość z kontenerem: 2550 mm

Wymiary przyłączenia kontenera:

Wysokość haka: 1450/1570 mm

Rozstaw rolek: 1070 mm

Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:

Długość (min/max): 5400/6900 mm

Długość wewnętrzna (min/max): 5000/6500 mm

Szerokość całkowita: max 2550 mm

Wysokość całkowita: max 2500 mm

Prześwit pod podłogą: min 1500 mm

Wysokość pojazdu bez kontenera: 2990 mm

Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 50stopni/25L/200bar

Rozstaw kół : 2000 mm

Zawieszenie: resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla: 3000 kg

Rozmiar ogumienia: 445/65 R22,5 regenerowane

Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 125 KM/92 kW




Wyposażenie standardowe:


Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka

Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm, z instalacją hydrauliczna blokady skrętu kół, (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika)

Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych

Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)

Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm

Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera .

Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)

Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:

Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami

Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka

Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;

Hydrauliczna blokada zawieszenia;

Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);

Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);

Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;

Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji

Przyczepa wymaga ciągnika z jedną parą wyjść hydrauliki zewnętrznej do zasilania Centralnego układu hydraulicznego

Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000


Wyposażenie dodatkowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm – zamiennie
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm + 1100 zł

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm – zamiennie
Podpora dyszla hydrauliczna łamana – zamiennie
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniowa z przekładnią + 500 zł

Boczne osłony przeciwnajazdowe + 2000 zł

Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810 mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach 406x140 mm, z instalacją hydrauliczną kierowania kołami + 9500 zł

Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju (układ nie wymaga podłączenia do hydrauliki ciągnika) +17000 zł

Zestaw dostosowujący przyczepę do kontenerów wykonanych wg normy SS30201, (hak, rolki, rolki prowadzące, hydrauliczna blokada kontenera) + 1100 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB (zawieszenie mechaniczne) + 1600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania +2400 zł

Wyjście na tył instalacji hamulcowej + 1100 zł

Para wyjść instalacji hydraulicznej na hak + 1500 zł

Zaczep tylny manualny amortyzowany + 800 zł

Tylny zaczep automatyczny Rockinger + 4200 zł

Błotniki aluminiowe ryflowane + 2600 zł

Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy + 900 zł

Dwa światła błyskowe ostrzegawcze z tyłu + 1200 zł

Tuba na dokumenty + 250 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się + 250 zł

Wersja z zawieszeniem pneumatycznym +11400 zł

Koła z ogumieniem:

500/60-22,5 + 700 zł

550/60-22,5 20PR 550 zł

600/55-22,5 brak homologacji PL 200 zł

600/55-26,5 brak homologacji PL 2650 zł

700/50-26,5 brak homologacji PL 8700 zł

Koło zapasowe:

445/65R22,5 + 4000 zł

500/60R22,5 4100 zł

550/60-22,5 20PR + 3850 zł

600/55-22,5 4000 zł

600/55-26,5 4600 zł

700/50-26,5 6100 zł








Koszt transportu: 2,5 zł / km


Nowy