Kategorie produktów
przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1
  • przyczepa hakowa T285/1

przyczepa hakowa T285/1

165 400,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Uniwersalna przyczepa, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi.
Przyczepa PRONAR T285/1 cechuje się większą ładownością (podniesiono ją o 2 tony), którą udało się osiągnąć poprzez wprowadzenie szerszego układu osi, który wynosi 1810 mm. Konstrukcja przyczepy wykonana jest z profili stalowych zamkniętych zapewniających doskonałą wytrzymałość. Wprowadzenie osi skrętnej w systemie tandem dodatkowo wpływa korzystnie na zmniejszenie eksploatacji podłoża (niszczenie darni) jak również obniżenie eksploatacji opon i redukcję zużycia paliwa.



Dane techniczne:

Symbol: T285-1

Dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg

Ładowność (łącznie z masą kontenera o zalecanej długości, przy wykorzystaniu jako wywrotka może być koniecznie przesunięcie kontenera do tyłu): 17760 kg

Masa własna: 5240 kg

Długość bez kontenera: 7313 mm

Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem 7413/8413 mm

Szerokość bez kontenera: 2550 mm

Szerokość z kontenerem: 2550 mm

Wymiary przyłączenia kontenera:

Wysokość haka: 1450/1570 mm

Rozstaw rolek: 1070 mm

Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:

Długość (min/max): 5400/6400 mm

Szerokość całkowita: max 2550 mm

Wysokość całkowita: max 2500 mm

Wysokość pojazdu bez kontenera: 2981 mm

Wysokość rolek prowadzących kontener: 1180 mm

Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 53stopni/18L/200bar

Rozstaw kół : 2000 mm

Zawieszenie: resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla: 3000 kg

Rozmiar ogumienia: 445/65 R22,5 regenerowane

Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 125 KM/92kW


Wyposażenie standardowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika

Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką
Centralny układ hydrauliczny sterowany elektryczne, przewodowo z kabiny ciągnika (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, sterowany elektryczne, przewodowo z kabiny ciągnika (układ nie wymaga podłączenia do hydrauliki ciągnika)
Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera) wraz z dodatkową parą wyjść instalacji hydraulicznej na haku
Siłowniki wspomagające podnoszenie
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
Instalacja hamulcowa hydrauliczna (zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce)
Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna dwuprzewodowa+hydrauliczna)
Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna dwuprzewodowa+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania )
Wyjście na tył instalacji hamulcowej
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z bocznymi światłami obrysowymi
Tuba na dokumenty
Skrzynka narzędziowa
Boczne zabezpieczenia (osłony)
Błotniki metalowe (nad kołami)
Błotniki aluminiowe z blachy ryflowanej (nad kołami)
Zaczep tylny manualny, amortyzowany
Zaczep tylny automatyczny
Stabilizator zawieszenia dla zoptymalizowania właściwości jezdnych ( komplet na jedną oś )
Koła z ogumieniem: 500/60R22,5; 550/60-22,5; 560/60R22,5
Koła z ogumieniem: 600/55-22,5; 600/55R22,5; 600/50R22,5; 620/50R22,5; 650/50R22,5 (szerokość przyczepy przekracza 2550mm)
Koło zapasowe luzem
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców


Wyposażenie dodatkowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm – zamiennie
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm + 1100 zł

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm – zamiennie
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią + 500 zł
Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką – zamiennie

Boczne osłony przeciwnajazdowe + 2000 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB +1600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania + 2400 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 -przewodowa + hydrauliczna) +4400 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 -przewodowa + hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. I regulatorem siły hamowania) + 8400 zł

Wyjście na tył instalacji hamulcowej + 1100 zł

Zaczep tylny manualny amortyzowany + 800 zł

Tylny zaczep automatyczny Rockinger + 4200 zł

Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika centralnym układem hydraulicznym (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydraulicznych z ciągnika) + 10800 zł

Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika centralnym układem hydraulicznym i wyjściem instalacji z tyłu przyczepy (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydraulicznych z ciągnika) + 11400 zł

Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu + 1000 zł

Stabilizator zawieszenia dla zoptymalizowania właściwości jezdnych (komplet na jedną oś) +10050 zł

Błotniki aluminiowe z blachy ryflowanej (nad kołami) 2600 zł

Instalacja oświetlenia 12V (LED) + 900 zł

Tuba na dokumenty + 250 zł

Centralny układ hydrauliczny sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydraulicznych z ciągnika) + 20650 zł

Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika (układ nie wymaga podłaczenia do hydrauliki ciągnika ) 21450 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się + 250 zł

Wykonanie na 60km/h (instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB) +1600 zł

Dodatkowa para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu + 1950 zł

Koła z ogumieniem:

500/60-22,5 + 700 zł

550/60-22,5 20PR 550 zł

600/55-22,5 brak homologacji PL 200 zł

Koło zapasowe:

445/65R22,5 + 4000 zł

500/60R22,5 4100 zł

550/60-22,5 20PR + 3850 zł

600/55-22,5 4000 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy