Kategorie produktów
  • -2 000,00 zł
Przyczepa PT 612L (szerokość paletowa) 12T
  • Przyczepa PT 612L (szerokość paletowa) 12T

Przyczepa PT 612L (szerokość paletowa) 12T

107 000,00 zł
105 000,00 zł Zniżka 2 000,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR PT612L jest zmodernizowaną wersją modelu PT612, który od wielu lat pozostaje jedną z najczęściej wybieranych przyczep przez polskich rolników. Nowa konstrukcja charakteryzuje się powiększoną (wydłużoną) skrzynią ładunkową oraz zwiększonym rozstawem punków wywrotu. Zastosowany system ryglowania ścian umożliwia montaż zsypów bocznych, pozwalając tym samym na wyładunek poza obręb kół maszyny. Wydłużenie skrzyni ładunkowej w PT612L umożliwia przewożenie dodatkowej pary europalet, co w efekcie przekłada się na zwiększoną wydajność transportu materiałów o 20% w porównaniu do pozostałych przyczep z serii PT.

Dane techniczne:

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita - 17 000 kg

Dopuszczalna masa całkowita - 16 800 kg

Ładowność - 12 000 kg

Masa własna - 4 500 kg

Pojemność ładunkowa - 15,4 m3

Powierzchnia ładunkowa - 13m2

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz - 5 300 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna - 2420 mm

Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) - 7420/2550/2600 mm

Wysokość ścian skrzyni - 600+600(opcja) mm

Grubość blachy podłogi/ściany - 4/2,5 mm

Wysokość platformy od podłoża - 1 360 mm

Rozstaw kół - 1 960 mm

Zawieszenie - resory paraboliczne

Rozmiar ogumienia - 385/65 R22,5

Prędkość konstrukcyjna - 40km/h

System wywrotu - trójstronny

Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) - 1980/18L/200bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika - 89/65,7 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) - 50/46

Wyposażenie standardowe

Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą  ̶550̶ ̶z̶ł̶ GRATIS

Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian

System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi

Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą

Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET

Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej

Ściany z linką spinającą (dostosowane do montażu listwy napinającej), z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami

Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej

Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm

Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową

Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x120mm

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Instalacja oświetlenia 12V (LED) z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)

Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym

Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki plastikowe – za kołem tylnym

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odpornośc na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe:

Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm 600 zł

Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania 1600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły 2400 zł

Balkon 1500 zł

Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami 9100 zł

Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR PF600mm 8300 zł

Linka spinająca ściany/nadstaw zamiennie 

Rynna do szybra zsypowego 400 zł

Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych 700 zł

Tylny zaczep automatyczny UNIMAR 1900 zł

Tylny zaczep automatyczny Rockinger 4200 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Ślimak wyładowczy do ziarna na zamówienie 

Błotniki przednie 700 zł

Dodatkowe plastikowe  błotniki tylne 700 zł

Skrzynka narzędziowa 1000 zł

Boczne zabezpieczenia (osłony) 1400 zł

Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu 1800 zł

Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy 850 zł

Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII 1200 zł

Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej strony 1200 zł

Hydrauliczne odryglowywanie ścian z prawej i lewej strony 2100 zł

Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel (Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel) 500 zł

Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej 900 zł 

Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej 1300 zł

Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy) 12500 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km