Dane techniczne:
- Ładowność administracyjna ~4 340 kg*
- Ładowność techniczna ~4 340 kg*
- Masa własna (bez nadstaw) ~ 1960 kg
- Ilość osi 2
- Długość 6 145 mm
- Szerokość 2 300 mm
- Wysokość bez nadstaw 1 580 mm
- Wysokość z nadstawami 2 080 mm
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4 040 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 090 / 2 140 mm
- Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ) 500 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1 080 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 4 / 2,5 mm
- Powierzchnia ładunkowa 8,6 m2
Wyposażenie:
- Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo
- Centralne ryglowanie ścian (borty dolne)
- Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowane ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Dyszel „trójkątny” – dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE)
- Spawane cięgno zaczepu fi 40
- Rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo
- Podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z ceowników hutniczych 160
- Cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 4mm przykręcana i nitowana
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłóżnice ramy wykonane z ceowników hutniczych 160 i 140 dodatkowo zamkniętych blachą o grubości 5mm
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej
- Regulowana sprężyna podtrzymująca dyszel
- Linki spinające burty
- Zaczep tylny do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V
- Oświetlenie 12V, homologowane, lampy tylne żarówkowe, lampy przednie LED, odblaski obrysowe
- Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych
- Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa z wyjściem na drugą przyczepę
- Tylne wyjście hydrauliki, elektryczne i hamulców do drugiej przyczepy
- Nowe koła 10/75-15.3
- Osie renomowanej firmy ADR, pełna belka o przekroju kwadratowym 70mm, hamulec 300×60
- Zawieszenie na resorach piórowych
- Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach
- Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1300mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 105mm, przy ciśnieniu nominalnym 16MPa = 138kN (~14T)
Przyczepa T-169/1 z homologacją europejską (z resorami parabolicznymi) - 57900zł brutto
Wyposażenie dodatkowe:
- Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo +300zł
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profilii zamkniętych 40x40x3 +1500zł
- Nadstawy cynkowane ogniowo 500mm o gr. 2,5mm +7500zł
- Rynna wysypu cynkowana ogniowo +500zł
- Dyszel typu "Y" z wymienną końcówką +1300zł
- Boczne osłony przeciwnajazdowe +1900zł
- Oko dyszla 50mm +200zł
- Podest roboczy cynkowany ogniowo +1300zł
- Dopłata do kół 14/65-16 +3700zł
- Błotniki na tylną oś +700zł
- Zawór ALB do instalacji hamulcowej (dotyczy homologacji PL) +900zł
- Dopłata do kół 11.5/80-15,3 +1200zł
- Koło zapasowe 14/65-16 +1800zł
- Koło zapasowe 10-75-15.3 +1000zł
- Koło zapasowe 11.5/80-15.3 +1100zł
- Homologowana instalacja hamulcowa hydrauliczna z automatyczną regulacją siły hamowania +13000zł
- Plandeka rolowana +2400zł
- Plandeka sznurowana +1700zł
- Trójkąt ostrzegawczy +100zł
- Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie +100zł/szt
- DUPLEX - malowany komplet ścian +2000zł
- DUPLEX - maloway komplet nadstaw +2000zł
Transport wyceniany indywidualnie