Kategorie produktów
  • -2 000,00 zł
Przyczepa T653/2
  • Przyczepa T653/2
  • Przyczepa T653/2
  • Przyczepa T653/2

Przyczepa PT 608 (szerokość paletowa) ładowność 8,46t

75 600,00 zł
73 600,00 zł Zniżka 2 000,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR PT608 jest  przyczepą   o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki  znajdują zastosowane  w  transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz  transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni  kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym  precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o  dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić  10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.

Dane techniczne:

Dopuszczalna masa całkowita 11600 kg

Ładowność 8460 kg

Masa własna 3140 kg

Pojemność ładunkowa 11 m3

Powierzchnia ładunkowa 11 m3

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4545 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2420 mm

Wymiary gabarytowe dł. 6720/szer. 2550/wys. 2300 mm

Wysokość ścian skrzyni 500 mm + 500 (opcja)

Grubość blachy podłogi/ściany 4/2 mm

Wysokość platformy od podłoża 1220 mm

Rozstaw kół 1900 mm

Zawieszenie resory paraboliczne

Rozmiar ogumienia 14.0/65-16

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

System wywrotu trójstronny

Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 62,4/45,8 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46 st


Wyposażenie standardowe:

Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą   ̶4̶4̶0̶0̶ ̶z̶ł̶ GRATIS

Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian

System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie

Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą

Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową

Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej

Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami

Boczne listwy napinane wzmacniające ściany

Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej

Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm

Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Tylny zaczep manualny, amortyzowany

Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy

Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty

Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym

Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki kół tylnych

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm 600 zł

Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania 1600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły 2400 zł 

Dyszel typu V  L-2100 z okiem 40mm 250 zł

Dyszel typu Y  L-2100 z okiem 40mm 800 zł

Balkon 1500 zł

Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami 6900 zł

Dodatkowe  nadstawy środkowe z profilu PRONAR 500mm 6900 zł

Rynna do szybra zsypowego 400 zł

Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych 700 zł

Tylny zaczep automatyczny  UNIMAR 1400 zł

Tylny zaczep automatyczny Rockinger 3600 zł

Błotniki przednie 700 zł

Dodatkowe plastikowe błotniki tylne 700 zł

Skrzynka narzędziowa 1000 zł

Boczne zabezpieczenia (osłony) 1400 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Ślimak wyładowczy do ziarna na zamówienie 

Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu 1800 zł

Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy 850 zł

Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy 1200 zł

Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy 2150 zł

Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel 500 zł

Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy) 12500 zł

Wykaz ogumienia

15,0/70-18 2100 zł

385/55R22,5 4900 zł

385/55R22,5 RE 1900 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

14,0/65-16 1500 zł

15,0/70-18 2000 zł

385/55R22,5 2600 zł

385/55R22,5 RE 1900 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy