Przyczepa T 683H szerokość paletowa ładowność 15,18t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej. Jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie szczególnie przy transporcie płodów rolnych na europaletach. Lewa ściana boczna, jako jednolita profilowana płyta, jest unoszona i ryglowana hydraulicznie(system zabezpieczeń), co uniemożliwia otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu.
Przyczepa PRONAR T683H doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie, dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi i amortyzowanego sztywnego dyszla. Dopuszczalna masa całkowita 20 ton jest to wielkość, przy której w optymalny sposób uwzględniono zarówno aspekt ekonomiczny (cena przyczepy i niskie koszty użytkowania), jak i użytkowy (optymalna ładowność i pojemność ładunkowa, funkcjonalność, niezawodność i trwałość).
Dane techniczne:
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 20000 kg
Dopuszczalna masa całkowita 20000 kg
Ładowność 15180 kg
Masa własna 4820 kg
Pojemność ładunkowa 20,3 m3
Powierzchnia ładunkowa 12,1 m3
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5020 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2420 mm
Wymiary gabarytowe dł. 7270/szer. 2550/wys. 3070 mm
Wysokość ścian skrzyni 800+900 mm
Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża 1350 mm
Rozstaw kół 1960 mm
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 2000 kg
Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 18l/ciśnienie 200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 104/76,4 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 47/47 st
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,
Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120 mm
Osie na 60 km/h
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki kół tylnych
Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne zabezpieczenie składane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm 500 zł
Zaczep dyszla sztywny z okiem kulowym K80mm 1100 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 1600 zł
Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania 6300 zł
Nadstawy 500mm do zielonki z prawej strony przyczepy 4400 zł
Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki 1500 zł
Rynna do szybra zsypowego 400 zł
Plandeka rolowana ze stelażem 4400 zł
Zaczep tylny automatyczny UNIMAR 1900 zł
Zaczep tylny automatyczny Rockinger 4200 zł
Boczne zabezpieczenia (osłony) 1900 zł
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy 1100 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł
Ślimak wyładowczy do ziarna na zamówienie
Wykaz ogumienia
385/65R22,5 5400 zł
425/65R22,5 5800 zł
445/65R22,5 8350 zł
500/60R22,5 9000 zł
550/60 22,5 16PR 6000 zł
Wykaz ogumienia zapasowego
385/654R22,5 RE 1800 zł
385/65R22,5 3200 zł
425/65R22,5 3200 zł
445/65R22,5 3700 zł
500/60R22,5 4100 zł
550/60-22,5 16PR 3400 zł