Kategorie produktów
Przyczepa T 663/3 ładowność 10t
  • Przyczepa T 663/3 ładowność 10t
  • Przyczepa T 663/3 ładowność 10t
  • Przyczepa T 663/3 ładowność 10t

Przyczepa T 663/4 ładowność 10,42t

90 900,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR T663/4 powstała jako udoskonalona wersja T663/1. Udoskonaliliśmy cechy manewrowe przyczepy, zwiększając jednocześnie jej stabilność.

Klient, który zdecyduje się na przyczepę PRONAR T663/4 może być pewien, że w porównaniu z modelem T663/1 będzie miał przyczepę o większej ładowności (do poziomu 10420 kg), bardziej stabilną (zwiększony rozstaw kul wywrotu, zastosowano resory paraboliczne, poszerzono ramę dolną, zwiększono rozstaw kół), o niższej wysokości załadunku – w kompletacji standardowej, wysokość ładowania obniżono o 120 mm do 1185 mm).

Dane techniczne:

Dopuszczalna masa całkowita 14000 kg

Ładowność 10420 kg

Masa własna 3580 kg

Pojemność ładunkowa 11,8 m3

Powierzchnia ładunkowa 9,8 m3

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2190/2240 mm

Wymiary gabarytowe dł. 6230/szer. 2390/wys. 2445 mm

Wysokość ścian skrzyni 600+600 mm

Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm

Wysokość platformy od podłoża 1185 mm

Rozstaw kół 1800 mm

Zawieszenie resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla 2000 kg

Rozmiar ogumienia 15,0/70-18

Prędkość konstrukcyjna 30 km/h

System wywrotu trójstronny

Cylinder teleskopowy skok 1830 mm/zapotrzebowanie oleju 15l/ciśnienie 200 bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 67,6/49,7 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/45 st


Wyposażenie standardowe:

Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian 
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej

Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami 

Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami

Linka spinająca ściany

Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki kół tylnych
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe:

Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm 600 zł
Dodatkowe nadstawy środkowe (bez linki spinającej) z profilu PF 600mm 9700 zł
Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości  1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm 14650 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB z regulatorem siły hamowania 1600 zł

Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami 600 zł
Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki 1500 zł
Rynna do szybra zsypowego 400 zł
Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych 700 zł
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy 1100 zł
Tylny zaczep manualny, amortyzowany 800 zł
Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4 2300 zł
Wieszak koła zapasowego** 250 zł

Boczne zabezpieczenia (osłony ) 1400 zł

Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem 700 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się  250 zł

Ślimak wyładowczy do ziarna* na zamówienie 

Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy 850 zł
Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII 1200 zł
Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI 2150 zł
Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi 4400 zł
Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel ** 500 zł
Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ) 12500 zł

Wykaz ogumienia

385/55R22,5 2850 zł

500/50-17 500 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

15,0/70-18 2000 zł

385/55R22,5 2600 zł

500/50-17 2400 zł

*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy