Kategorie produktów
Wóz przeładowczy T740 ładowność 15,3t
  • Wóz przeładowczy T740 ładowność 15,3t
  • Wóz przeładowczy T740 ładowność 15,3t
  • Wóz przeładowczy T740 ładowność 15,3t
  • Wóz przeładowczy T740 ładowność 15,3t

Wóz przeładowczy T743 ładowność 22,7t

387 300,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Wóz przeładowczy PRONAR T743 jest wydajny, ekonomiczny i wytrzymały, oszczędzi czas i pieniądze. Niezbędny nie tylko w gospodarstwach nastawionych na produkcję zboża.
Wóz przeładowczy PRONAR T743 to uniwersalna maszyna, służąca do transportu zboża oraz kukurydzy,  odbioru ładunków  od kombajnów i przeładunku do samochodów ciężarowych oraz do załadunku materiału siewnego do siewników. Może być wykorzystywany wszędzie tam gdzie transport nie może wjechać na pole, a kombajny muszą pokonywać  znaczne odległości, aby opróżnić swoje zbiorniki. Wóz przeładowczy pozwala na znaczne ograniczenie strat związanych  z  przestojem kombajnu w sezonie żniw. Elektroniczny system wagowy pozwala na ewidencję wagi przeładowywanego ładunku. Podwozie modelu T743 bazuje na zawieszeniu typu tridem na resorach parabolicznych z czynnym układem skrętu o rozstawie osi 1810 mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie.



Dane techniczne:

Technicznie dopuszczalna masa całkowita 36000 kg

Dopuszczalna masa całkowita 33000 kg

Ładowność 22700 kg

Masa własna 10300 kg

Pojemność ładunkowa 34 m3

Wydajność rozładunku 200-400  t/h

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 7265 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2492 mm

Wymiary gabarytowe dł. 10392/szer. 2900/wys. 3660 mm

Wysokość ścian skrzyni 1440+340 mm

Grubość blachy podłogi/ściany/nadstaw  4/4/3 mm

Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża 3415 mm

Rozstaw kół 2200 mm

Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z czynnym układem skrętu

Obciążenie oka dyszla 3000 kg

Rozmiar ogumienia 700/50-26,5

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

Obroty WOM 1000 obr/min

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 220/161,7 KM/kW

Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany -

Średnica 430 mm

Długość 5170 mm

Wysokość do krawędzi otworu wysypowego 4565-4865 mm



Wyposażenie standardowe:

Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami , z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi i
przykręcanymi nadstawami
Podłoga w formie rynny z podwójnym ślimakowym przenośnikiem podłogowym
Dwusegmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem
mechanizmu rozkładania
Cztery otwory rewizyjne w podłodze do oczyszczania skrzyni
Przedni otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany hydraulicznie
Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej
Stelaż plandeki z rusztem linowym
Balkon na ścianie tylnej
Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej
Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości
Rama podwozia z 8-mio punktowym sworzniowym podparciem skrzyni ładunkowej
Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
Osie na 60 km/h
Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą podwozia do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna skrętu czynnego ( wymuszonego ) z ręczną pompką do napełniania układu
System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ
skrętu ciągnika)
Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych z dwustopniową regulacja prędkości posuwu przenośników
podłogowych
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Hamulec postojowy pneumatyczny
Instalacja oświetlenia 12V, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami
Błotniki nad kołami
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 1550 zł
Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania 7600 zł
8-mio punktowy system wagowy z wyświetlaczem LCD 15150 zł
Drukarka 7250 zł 
Elastyczna rura zsypowa 4400 zł
Plandeka rolowana 3850 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

700/50-26,5 6150 zł

600/55-26,5 4650 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy