Kategorie produktów
Wóz asenizacyjny jednoosiowy T316 poj. 6000 l
  • Wóz asenizacyjny T315 poj. 5000 l
  • Wóz asenizacyjny T315 poj. 5000 l
  • Wóz asenizacyjny jednoosiowy T316 poj. 6000 l

Wóz asenizacyjny jednoosiowy T316 poj. 6000 l

73 700,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Wozy asenizacyjne PRONAR T314/T315/T316 to wyjątkowo trwała konstrukcja, wysoka odporność na korozję i wielofunkcyjność to tylko niektóre zalety naszych wozów asenizacyjnych. Klient może wybierać spomiędzy trzech dostępnych pojemności zbiornika: 4000 l, 5000 l i 6000 l, wykonanych ze stali o podwyższonych właściwościach wytrzymałościowych. Konstrukcja ramy dolnej gwarantuje, że zbiornik nie przenosi obciążeń, jak to ma miejsce w przypadku wozów samonośnych. Wewnątrz zbiorników na obwodzie płaszczy są spawane wręgi pierścieniowe, które dodatkowo podnoszą ich wytrzymałość.

Zbiornik wozu o pojemności 6000 l ma zamontowaną wewnątrz przegrodę „falochron”, mającą na celu ograniczenie falowania przewożonej substancji. Pojazdy posiadają podwójne zabezpieczenie pompy przed zalaniem – zawór nadmiarowy oraz zawór syfonowy. Przed nadmiernym wzrostem ciśnienia maszynę chroni specjalny zawór nadciśnieniowy.



Dane techniczne:

Dopuszczalna masa całkowita 8650 kg

Ładowność 6600 kg

Masa własna 2050 kg

Pojemność zbiornika 6000 l

Długość zbiornika 4120 mm

Średnica zbiornika 1400 mm

Grubość ścianki zbiornika 5 mm

Wymiary gabarytowe dł. 6708/ szer. 2400 /wys. 2610 mm

Zawieszenie zbiornika na ramie podwozia

System napełniania /opróżniania zbiornika pneumatycznie, podciśn/nadciśn

Rozstaw kół 1860 kg

Zawieszenie podwozia  jednoosiowe sztywne

Obciążenie oka dyszla 1400 kg

Rozmiar ogumienia 500/60-22,5

Prędkość 40 km/h

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 65.26/48 KM/kW

Obroty pracy WOM 540 obr/min

Maksymalna wydajność kompresora 6150 l/min

Maksymalny czas napełniania 5 min



Wyposażenie standardowe:

Konstrukcja wozu ramowa jednoosiowa ze zbiornikiem przykręconym do ramy
Rama wykonana z kształtowników zamkniętych
Zbiornik ze stali o podwyższonych właściwościach wytrzymałościowych
Wewnątrz zbiornika na obwodzie płaszczy przyspawane wręgi pierścieniowe usztywniające
Podwójny spaw zbiornika od wewnątrz i z zewnątrz
Zbiornik i rama ocynkowane ogniowo
Otwierany tylny właz o średnicy 500mm
Kompresor MEC 4000/M o maksymalnej wydajności 4350 L/min
Manowakuometr
Zasuwa tylna 4” otwierana hydraulicznie- sterowana z ciągnika
Dwa dodatkowe króćce umieszczono po prawej i lewej stronie wozu, zaślepione i przygotowane do montażu zasuwy ręcznej
Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem- zaworem nadmiarowym umieszczony na szczycie zbiornika, oraz syfonem
z wziernikiem i zaworem spustowym
Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy ustawiony na 0,5 bar
Wąż ssawny 4” (Ø110mm) o długości 6m z koszem ssącym umieszczonym na końcu
Dwa wskaźniki napełnienia zbiornika w postaci wzierników
Króciec spustowy w najniższym punkcie zbiornika
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
Hamulec postojowy ręczny na korbkę
Rodzaj podpory dyszla: prosta mechaniczna teleskopowa
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Instalacja oświetlenia 12V
Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
Błotniki kół
Kolorystyka malowania błotników, osi jezdnej i podpory- zielony RAL6010



Wyposażenie dodatkowe:

Wał przegubowo teleskopowy
Wał przegubowo teleskopowy-szerokokątny
Koło zapasowe
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa



Transport ustalany indywidualnie

Nowy