Kategorie produktów
Przyczepa T 700 tandem ładowność 14,43t
  • Przyczepa T 700 tandem ładowność 14,43t
  • Przyczepa T 700 tandem ładowność 14,43t
  • Przyczepa T 700 tandem ładowność 14,43t
  • Przyczepa T 700 tandem ładowność 14,43t

Przyczepa T 700M tandem ładowność 16,04t

169 100,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa skorupowa T700M to zmodernizowana wersja największej przyczepy tandem w ofercie Pronaru. W tym wydaniu jej dopuszczalna masa całkowita wzrosła o 2 tony do 23 ton, dzięki zastosowaniu  nowego typu zawieszenia i osi z hamulcami o wysokiej nośności. Nowe konstrukcja ściany bocznej powoduje, że środek ciężkości skrzyni ładunkowej – w porównaniu z poprzednią wersją przyczepy – znajduje się niżej. Fakt ten zwiększa znacznie stabilność przyczepy . W klapie tylnej zastosowano system z zamkami zabezpieczającymi na siłownikach hydraulicznych, który gwarantuje zaryglowanie bez możliwości niespodziewanego otwarcia. Wykorzystano także gumową uszczelkę, zapewniającą odpowiednią szczelność skrzyni podczas transportu różnego rodzaju ładunków. Dzięki wszystkim tym innowacjom  jest to najlepiej wyposażona w standardzie przyczepa w naszej ofercie

Dane techniczne:

Technicznie dopuszczalna masa 24000 kg

Dopuszczalna masa całkowita 23000 kg

Ładowność 16040 kg

Masa własna 6960 kg

Pojemność ładunkowa z nadstawami 830mm-wyposażenie opcjonalne/ bez nadstaw -standard 35 opcja/23  m3

Powierzchnia ładunkowa 14,7 m3

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 6694 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2242/2302 mm

Wymiary gabarytowe dł. 8780/szer. 2650/wys. 3750 mm

Wysokość ścian skrzyni 1500 + 800 (opcja) mm

Grubość blachy podłogi/ściany 4/4 mm

Wysokość platformy od podłoża 1325 mm

Rozstaw kół 2100 mm

Zawieszenie resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla 3000 kg

Rozmiar ogumienia 550/60 22,5 

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

System wywrotu jednostronny 

Cylinder teleskopowy skok 2990 mm/zapotrzebowanie oleju 40l/ciśnienie 200 bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 136,7/100,5 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 55 st



Wyposażenie standardowe:

Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach

System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)

Hydraulicznie podnoszona ściana tylna z automatycznym ryglowaniem

Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi,  z rozstawem osi 1500 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140

Osie na 60 km/h

Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia

Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej

Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika

Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Tylne zabezpieczenie: homologowane, składane

Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy

Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi

Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia

Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem

Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym

Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika 1100 zł

Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu 9400 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 1600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna Premium dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 2400 zł

Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy 1150 zł

Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 35 [m3] 12900 zł

Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym 900 zł

Balkon 1600 zł

Skrzynka narzędziowa 1000 zł

Boczne zabezpieczenia (osłony) 1900 zł

Rynna zsypowa do ziarna 400 zł

Plandeka zwijana na bok, ze stelażem z centralnie odkładana rurą i balkonem do nadstaw o wys. 800 mm  6050 zł

Zaczep tylny manualny, amortyzowany 800 zł

Zaczep tylny automatyczny Unimar  1900 zł

Zaczep tylny automatyczny Rockinger 4150 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 3 komplety 2,3+2,3+1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ) 18650 zł

Wykaz ogumienia

445/65R22,5  550 zł

600/55-22,5 700 zł

600/55 22,5 brak homologacji PL 3150 zł

700/50-26,5 brak homologacji PL 9200 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

445/65R22,5 3700 zł

550/60 22,5 20 PR 3850 zł

600/55-22,5 4000 zł

600/55-26,5 4600 zł

700/50-26,5 6100 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy