Przyczepa T 700M tandem ładowność 16,04t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa skorupowa T700M to zmodernizowana wersja największej przyczepy tandem w ofercie Pronaru. W tym wydaniu jej dopuszczalna masa całkowita wzrosła o 2 tony do 23 ton, dzięki zastosowaniu nowego typu zawieszenia i osi z hamulcami o wysokiej nośności. Nowe konstrukcja ściany bocznej powoduje, że środek ciężkości skrzyni ładunkowej – w porównaniu z poprzednią wersją przyczepy – znajduje się niżej. Fakt ten zwiększa znacznie stabilność przyczepy . W klapie tylnej zastosowano system z zamkami zabezpieczającymi na siłownikach hydraulicznych, który gwarantuje zaryglowanie bez możliwości niespodziewanego otwarcia. Wykorzystano także gumową uszczelkę, zapewniającą odpowiednią szczelność skrzyni podczas transportu różnego rodzaju ładunków. Dzięki wszystkim tym innowacjom jest to najlepiej wyposażona w standardzie przyczepa w naszej ofercie
Dane techniczne:
Technicznie dopuszczalna masa 24000 kg
Dopuszczalna masa całkowita 23000 kg
Ładowność 16040 kg
Masa własna 6960 kg
Pojemność ładunkowa z nadstawami 830mm-wyposażenie opcjonalne/ bez nadstaw -standard 35 opcja/23 m3
Powierzchnia ładunkowa 14,7 m3
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 6694 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2242/2302 mm
Wymiary gabarytowe dł. 8780/szer. 2650/wys. 3750 mm
Wysokość ścian skrzyni 1500 + 800 (opcja) mm
Grubość blachy podłogi/ściany 4/4 mm
Wysokość platformy od podłoża 1325 mm
Rozstaw kół 2100 mm
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000 kg
Rozmiar ogumienia 550/60 22,5
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
System wywrotu jednostronny
Cylinder teleskopowy skok 2990 mm/zapotrzebowanie oleju 40l/ciśnienie 200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 136,7/100,5 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 55 st
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach
System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
Hydraulicznie podnoszona ściana tylna z automatycznym ryglowaniem
Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1500 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140
Osie na 60 km/h
Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Tylne zabezpieczenie: homologowane, składane
Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy
Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Zaczep dyszla sztywny z okiem K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika 1100 zł
Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu 9400 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 1600 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna Premium dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 2400 zł
Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy 1150 zł
Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 35 [m3] 12900 zł
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym 900 zł
Balkon 1600 zł
Skrzynka narzędziowa 1000 zł
Boczne zabezpieczenia (osłony) 1900 zł
Rynna zsypowa do ziarna 400 zł
Plandeka zwijana na bok, ze stelażem z centralnie odkładana rurą i balkonem do nadstaw o wys. 800 mm 6050 zł
Zaczep tylny manualny, amortyzowany 800 zł
Zaczep tylny automatyczny Unimar 1900 zł
Zaczep tylny automatyczny Rockinger 4150 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł
Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 3 komplety 2,3+2,3+1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ) 18650 zł
Wykaz ogumienia
445/65R22,5 550 zł
600/55-22,5 700 zł
600/55 22,5 brak homologacji PL 3150 zł
700/50-26,5 brak homologacji PL 9200 zł
Wykaz ogumienia zapasowego
445/65R22,5 3700 zł
550/60 22,5 20 PR 3850 zł
600/55-22,5 4000 zł
600/55-26,5 4600 zł
700/50-26,5 6100 zł