Przyczepa T 679M tandem ładowność 12t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
PRONAR T679M to nowość w ofercie przyczep skorupowych Pronar. Przyczepa skorupowa PRONAR T679M to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T679. Zmieniona skrzynia ładunkowa, w której ściana boczna została wykonana z jednego arkusza blachy (brak środkowego żebra), sprawia, że przyczepa ma nowoczesny wygląd i zachowuje wysokie parametry wytrzymałościowe. W standardzie przyczepa wyposażona jest w osłony, które zabezpieczają skrzynię przed zabrudzeniem podczas jazdy, natomiast podczas załadunku czy rozładunku chronią ramę dolną przyczepy. W klapie tylnej T679M zastosowano sprawdzony system zamków zabezpieczających na siłownikach hydraulicznych, który uniemożliwia nieoczekiwane otwarcie klapy oraz zapewnia jej prawidłowy docisk. Dodatkowo montowana w standardzie gumowa uszczelka zapewnia 100% szczelność przyczepy, każdego rodzaju ładunku. Dzięki temu przyczepa PRONAR T679M znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu zboża, kukurydzy, rzepaku, masy zielonej czy roślin okopowych), ale również w budownictwie (transport żwiru czy piachu) i innych sektorach gospodarki. Przyczepa T679M ma bogate wyposażenie standardowe, min. błotniki kół przednich i tylnych, dwuprzewodową pneumatyczną instalację hamulcową, drabinki i stopnie burtowe, duże okno w ścianie przedniej, oświetlenie boczne oraz nożycową podporę dyszla. W Przyczepie T679M zastosowano instalację oświetleniową z lampami LED o dużej żywotności oraz odporności na wilgoć i zanieczyszczenia. Dodatkowo na lampach tylnych standardowo montowane są metalowe kratki zabezpieczające je przed uszkodzeniem.
Dane techniczne:
Dopuszczalna masa całkowita 16200 kg
Ładowność 12000 kg
Masa własna 4200 kg
Pojemność ładunkowa bez nadstaw 13,2 m3
Powierzchnia ładunkowa 10,4 m3
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4800 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2140/2200 mm
Wymiary gabarytowe dł. 6797/szer. 2550/wys. 2460 mm
Wysokość ścian skrzyni 1200 mm
Grubość blachy podłogi/ściany 4/4 mm
Wysokość platformy od podłoża 1260 mm
Rozstaw kół 1960 mm
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1950 kg
Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
System wywrotu jednostronny
Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 83,2/61 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 50 st
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach
System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
Hydraulicznie podnoszona ściana tylna z automatycznym ryglowaniem
Uszczelka gumowa klapy tylnej
Okno z kratką i osłona z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80
Osie na 60 km/h
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa
Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Zaczep dyszla sztywny z okiem K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika 1100 zł
Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm zgodny z DIN11026 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika 500 zł
Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; z zawiasami umożliwiającymi złożenie bocznych nadstaw; zwiększające pojemność 19,4 [m3] 12800 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 1600 zł
Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod. + hydrauliczna ) 3500 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 2400 zł
Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy 1100 zł
Rynna zsypowa do ziarna 400 zł
Zaczep tylny manualny, amortyzowany 800 zł
Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4 2300 zł
Zaczep tylny automatyczny Rockinger 4150 zł
Skrzynka narzędziowa 1100 zł
Boczne zabezpieczenia (osłony) 1850 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł
Wykaz ogumienia
385/55R22,5 3200 zł
385/65R22,5 5400 zł
425/65R22,5 brak homologacji PL 5800 zł
500/60 22,5 brak homologacji PL 5800 zł
500/60R22,5 brak homologacji PL 9000 zł
550/45 22,5 4300 zł
Wykaz ogumienia zapasowego
385/55R22,5 2600 zł
385/65R22,5 3200 zł
385/65R22,5 RE 1800 zł
425/65R22,5 3300 zł
500/45-22,5 2900 zł
500/60-22,5 3300 zł
500/60R22,5 4100 zł
550/45-22,5 3000 zł