Przyczepa hakowa T185/1
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa PRONAR T185/1 jest zmodernizowaną wersją przyczepy modelu T185, który znalazł zastosowanie w różnych gałęziach gospodarki – rolnictwie, branży komunalnej i budowlanej. Konstrukcja umożliwia przewóz do 12 ton ładunku i może być agregowana z ciągnikiem o mocy co najmniej 78 KM. Można ją tak skonfigurować, aby praca wykorzystywała jedynie trzy pary gniazd hydraulicznych ciągnika. Przyczepę wyposażono też w szereg systemów (blokady , sygnalizacje, pulpit sterowniczy) poprawiających nie tylko komfort pracy operatora , ale również zabezpieczających maszynę przed ewentualnym uszkodzeniem na skutek błędów obsługi.
Dane techniczne:
Symbol: T185/1
Dopuszczalna masa całkowita: 15000 kg
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 15000 kg
Ładowność (łącznie z masą kontenera o zalecanej długości, przy wykorzystaniu jako wywrotka może być koniecznie przesunięcie kontenera do tyłu): 11900 kg
Masa własna: 3100 kg
Długość bez kontenera: 5940 mm
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem 6180/6782 mm
Szerokość bez kontenera: 2380 mm
Szerokość z kontenerem (min/max) 2380/2550 mm
Wymiary przyłączenia kontenera:
Wysokość haka: 1450/1570 mm
Rozstaw rolek: 1070 mm
Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:
Długość (min/max): 4400/4900 mm
Szerokość całkowita: max 2550 mm
Wysokość całkowita: max 2000 mm
Wysokość pojazdu bez kontenera: 2770 mm
Wysokość rolek prowadzących kontener: 990 mm
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 46stopni/15L/200bar
Rozstaw kół : 1860 mm
Zawieszenie: tandem z wahaczami podłużnymi
Obciążenie oka dyszla: 2000 kg
Rozmiar ogumienia: 500/50-17
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 78 KM/57,3kW
Wyposażenie standardowe:
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø300×135
Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ
zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka
Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
Instalacja hydrauliczna blokady zawieszenia
Instalacja hydrauliczna ramy haka
Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
Mechaniczna blokada (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722) z możliwością zmiany położenia w zależności od przewożonego kontenera
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki metalowe (nad kołami)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem
materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą
trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika – zamiennie
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika + 1100 zł
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią + 500 zł
Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką – zamiennie
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania + 2400 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB)
regulatorem siły hamowania + 1600 zł
Hydrauliczne przełączanie funkcji hakowiec-wywrotka zintegrowane z hydrauliczną blokadą kontenera, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych – do ryglowania kontenerów zgodnych z DIN 30722 (układ sterowany niezależnie, potrzebne 4 pary wyjść hydraulicznych w ciągniku) +6100 zł
Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika pięcioma funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, przełączenie funkcji hakowiec- wywrotka z blokadą kontenera, ruchy ramy haka, ruchy ramy wychylnej) +13300 zł
Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika pięcioma funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, przełączenie funkcji hakowiec-wywrotka z blokadą kontenera, ruchy ramy haka, ruchy ramy wychylnej) + 18550 zł
Para wyjść hydraulicznych z tyłu przyczepy (do obsługi potrzebna para wyjść hydraulicznych w ciągniku) + 1000 zł
Para wyjść instalacji hydraulicznej na haku z parą wyjść hydraulicznych z tyłu przyczepy (do obsługi potrzebna para wyjść hydraulicznych w ciągniku) + 1950 zł
Wyjście na tył instalacji hamulcowej + 1100 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się + 250 zł
Tuba na dokumenty + 250 zł
Zaczep tylny manualny (V. Orlandi) + 1100 zł
Zaczep tylny automatyczny (V. Orlandi) + 2300 zł
Błotniki aluminiowe z blachy ryflowanej (nad kołami) + 1300 zł
Dodatkowa para wyjść instalcji hydraulicznej na haku + 1100 zł
Koła z ogumieniem:
385/55R22,5 2400 zł
520/50-17 2000 zł
Koło zapasowe:
385/55R22,5 2600 zł
500/50-17 2350 zł
520/50-17 2600 zł