Kategorie produktów
Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386
  • Przyczepa hakowa T 386

Przyczepa hakowa T 386

320 000,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa Pronar T386 może być wykorzystywana do wielu różnych zadań w wielu dziedzinach gospodarki min. rolnictwie, budownictwie, gospodarce komunalnej czy sadownictwie. Jest praktycznym sposobem na odbiór, transport, opróżnianie i ustawianie różnego typu kontenerów o długości od 5 do 7,5 m – zarówno kontenerów skrzyniowych, cystern, płaskich, wywrotek oraz wielu innych. Wielofunkcyjność przyczepy sprawia, że może one mieć setki zastosowań, czego bezpośrednim skutkiem jest większa wydajność, niższe koszty inwestycyjne oraz eksploatacyjne i możliwość korzystania z przyczepy przez cały rok i niezależnie od warunków atmosferycznych.




Dane techniczne:

Symbol: T386

Dopuszczalna masa całkowita 33000 kg

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 34000 kg

Ładowność (łącznie z masą kontenera): 25000 kg

Masa własna: 8000 kg

Długość bez kontenera: 8590 mm

Szerokość bez kontenera: 2550 mm

Wymiary przyłączeniowe kontenera:
– wysokość haka: 1450/1570 mm
– rozstaw podłużnic: 1060 mm
– długość wewnętrzna: 5000 / 7500 mm
– szerokość zewnętrzna: max. 2550 mm
– wysokość wewnętrzna: max. 2550 mm

Rozstaw rolek: 1060 mm

Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:

Długość (min/max): 5400/7900 mm

Długość wewnętrzna (min/max): 5000/7500 mm

Szerokość całkowita: max 2550 mm

Wysokość całkowita: max 2500 mm

Wysokość pojazdu bez kontenera: 3080 mm

Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 52stopni

Rozstaw kół : 2000 mm

Zawieszenie: tridem na resorach

Obciążenie oka dyszla: 3000 kg

Rozmiar ogumienia: 445/65 R22,5 regenerowane

Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 182 KM/133,8 kW




Wyposażenie standardowe:

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka

Zawieszenie tridem na resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną, z osiami przednią i tylną kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm (układ kierowania zgodny z ISO 26402, wymaga ciągnika wyposażonego w jeden zaczep K50 – przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu montowany na ciągniku)

Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych

Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)

Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika

Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania

Hamulec postojowy pneumatyczny

Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera

Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)

Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:

Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami

Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka

Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;

Hydrauliczna blokada zawieszenia;

Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);

Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);

Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;

Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji

Przyczepa nie wymaga podłączenia Centralnego układu hydraulicznego do hydrauliki ciągnika.

Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)

Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR




Wyposażenie dodatkowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika – zamiennie Podpora dyszla hydrauliczna łamana – zamiennie

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania – zamiennie

Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania +1000 zł

Regulator przepływu Centralnego układu hydraulicznego (zalecany dla przyczep w których występuje długa praca układu podczas częstej wymiany kontenera na przyczepie lub podczas przewożenia kontenerów na małe odległości) +2800 zł

Zaczep tylny automatyczny Rockinger + 4200 zł

Zaczep tylny + 800 zł

Błotniki aluminiowe ryflowane + 4100 zł

Tuba na dokumenty + 250 zł

Dwa światła błyskowe ostrzegawcze z tyłu +1200 zł

Dodatkowa para wyjść instalacji hydraulicznej na haku + 1500 zł

Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy + 1000 zł

Boczne osłony przeciwnajazdowe + 1950 zł

Koła z ogumieniem:

500/60R22,5 + 1050 zł

600/55-22,5 + 250 zł

600/55-26,5 brak homologacji PL 4000 zł

700/50-26,5 brak homologacji 13000 zł

Koło zapasowe:

445/65R22,5 + 4000 zł

500/60R22,5 4100 zł

550/60-22,5 20PR + 3850 zł

600/55-22,5 4000 zł

600/55-26,5 4600 zł

700/50-26,5 6100 zł







Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy