Przyczepa hakowa T 386
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa Pronar T386 może być wykorzystywana do wielu różnych zadań w wielu dziedzinach gospodarki min. rolnictwie, budownictwie, gospodarce komunalnej czy sadownictwie. Jest praktycznym sposobem na odbiór, transport, opróżnianie i ustawianie różnego typu kontenerów o długości od 5 do 7,5 m – zarówno kontenerów skrzyniowych, cystern, płaskich, wywrotek oraz wielu innych. Wielofunkcyjność przyczepy sprawia, że może one mieć setki zastosowań, czego bezpośrednim skutkiem jest większa wydajność, niższe koszty inwestycyjne oraz eksploatacyjne i możliwość korzystania z przyczepy przez cały rok i niezależnie od warunków atmosferycznych.
Dane techniczne:
Symbol: T386
Dopuszczalna masa całkowita 33000 kg
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 34000 kg
Ładowność (łącznie z masą kontenera): 25000 kg
Masa własna: 8000 kg
Długość bez kontenera: 8590 mm
Szerokość bez kontenera: 2550 mm
Wymiary przyłączeniowe kontenera:
– wysokość haka: 1450/1570 mm
– rozstaw podłużnic: 1060 mm
– długość wewnętrzna: 5000 / 7500 mm
– szerokość zewnętrzna: max. 2550 mm
– wysokość wewnętrzna: max. 2550 mm
Rozstaw rolek: 1060 mm
Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:
Długość (min/max): 5400/7900 mm
Długość wewnętrzna (min/max): 5000/7500 mm
Szerokość całkowita: max 2550 mm
Wysokość całkowita: max 2500 mm
Wysokość pojazdu bez kontenera: 3080 mm
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 52stopni
Rozstaw kół : 2000 mm
Zawieszenie: tridem na resorach
Obciążenie oka dyszla: 3000 kg
Rozmiar ogumienia: 445/65 R22,5 regenerowane
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 182 KM/133,8 kW
Wyposażenie standardowe:
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka
Zawieszenie tridem na resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną, z osiami przednią i tylną kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm (układ kierowania zgodny z ISO 26402, wymaga ciągnika wyposażonego w jeden zaczep K50 – przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu montowany na ciągniku)
Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych
Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)
Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
Hamulec postojowy pneumatyczny
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:
Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami
Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka
Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;
Hydrauliczna blokada zawieszenia;
Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);
Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);
Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;
Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji
Przyczepa nie wymaga podłączenia Centralnego układu hydraulicznego do hydrauliki ciągnika.
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika – zamiennie Podpora dyszla hydrauliczna łamana – zamiennie
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania – zamiennie
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania +1000 zł
Regulator przepływu Centralnego układu hydraulicznego (zalecany dla przyczep w których występuje długa praca układu podczas częstej wymiany kontenera na przyczepie lub podczas przewożenia kontenerów na małe odległości) +2800 zł
Zaczep tylny automatyczny Rockinger + 4200 zł
Zaczep tylny + 800 zł
Błotniki aluminiowe ryflowane + 4100 zł
Tuba na dokumenty + 250 zł
Dwa światła błyskowe ostrzegawcze z tyłu +1200 zł
Dodatkowa para wyjść instalacji hydraulicznej na haku + 1500 zł
Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy + 1000 zł
Boczne osłony przeciwnajazdowe + 1950 zł
Koła z ogumieniem:
500/60R22,5 + 1050 zł
600/55-22,5 + 250 zł
600/55-26,5 brak homologacji PL 4000 zł
700/50-26,5 brak homologacji 13000 zł
Koło zapasowe:
445/65R22,5 + 4000 zł
500/60R22,5 4100 zł
550/60-22,5 20PR + 3850 zł
600/55-22,5 4000 zł
600/55-26,5 4600 zł
700/50-26,5 6100 zł