Kategorie produktów
Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185
  • Przyczepa hakowa T 185

Przyczepa hakowa T 185

99 600,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Uniwersalna przyczepa PRONAR T185, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi. Przyczepa PRONAR T185 hakowa jest przystosowana do obsługi kontenerów rolniczych, budowlanych i komunalnych oraz platform transportowych. Wysoki komfort pracy zapewnia mechanizm załadunku kontenerów wyposażony w hydrauliczną blokadę zawieszenia przy załadunku oraz wyładunku kontenera. Konstrukcja przyczepy umożliwia przyłączenie i odłączenie kontenerów oraz ich rozładunek przez wywrót do tylu co sprawia, że przyczepa jest łatwa w obsłudze i funkcjonalna.


Dane techniczne:

Symbol: T185

Dopuszczalna masa całkowita: 15000 kg

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 15000 kg

Ładowność (łącznie z masą kontenera o zalecanej długości, przy wykorzystaniu jako wywrotka może być koniecznie przesunięcie kontenera do tyłu): 12130 kg

Masa własna: 2870 kg

Długość bez kontenera: 5940 mm

Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem 6415/6782 mm

Szerokość bez kontenera: 2360 mm

Szerokość z kontenerem (min/max) 2369/2550 mm

Wymiary przyłączenia kontenera:

Wysokość haka: 1450/1570 mm

Rozstaw rolek: 1070 mm

Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:

Długość (min/max): 4400/4900 mm

Szerokość całkowita: max 2550 mm

Wysokość pojazdu bez kontenera: 2512 mm

Wysokość rolek prowadzących kontener: 900 mm

Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: 46stopni/15L/200bar

Rozstaw kół : 1830 mm

Zawieszenie: tandem z wahaczami podłużnymi

Obciążenie oka dyszla: 2000 kg

Rozmiar ogumienia: 500/50-17

Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 78 KM/57,3kW


Wyposażenie standardowe:

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka

Zawieszenie tandem z 2 wahaczami podłużnymi, z półosiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×135

Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika

Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm

Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Hak bez automatycznego zabezpieczenia kontenera .

Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)

Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka

Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy

Instalacja hydrauliczna ramy haka

Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka

Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z hermetycznym połączeniem, bez bocznych świateł obrysowych

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki metalowe (nad kołami)

Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV


Wyposażenie dodatkowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika – zamiennie
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika + 1100 zł
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią + 500 zł
Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką – zamiennie
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera + 400 zł

Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE +1950 zł

Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami + 600 zł

Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej ) + 10300 zł

Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika czterema funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, blokada kontenera, ruchy ramy haka, ruchy ramy wychylnej) +14900 zł

Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej ) + 16050 zł

Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika czterema funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, blokada kontenera, ruchy ramy haka, ruchy ramy wychylnej) + 18400 zł

Hydrauliczna blokada kontenera sterowana niezależnie, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych – do ryglowania kontenerów zgodnych z DIN 30722 (potrzebne 4 pary wyjść hydraulicznych w ciągniku) + 5050 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania + 1000 zł

Instalacja hamulcowa hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezpieczającym + 6300 zł

Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania + 5700 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna dwuprzewodowa +hydrauliczna) + 3600 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna dwuprzewodowa + hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezpieczeń) + 8900 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna dwuprzewodowa + hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczeń i regulatorem siły hamowania) + 8400 zł

Błotniki aluminiowe z blachy ryflowanej (nad kołami) + 1200 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się + 250 zł

Dwa światła błyskowe ostrzegawcze z tyłu + 1200 zł

Tuba na dokumenty + 250 zł

Para wyjść instalacji hydraulicznej na haku (potrzebne 4 pary wyjść hydraulicznych w ciągniku) +1100 zł

Wykaz ogumienia

385/55R22,5 2400 zł

520/50-17 2000 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

385/55R22,5 2600 zł

500/50-17 2350 zł

520/50-17 2600 zł




Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy