Kategorie produktów
  • -2 000,00 zł
Przyczepa T 680U (szerokość paletowa) ładowność 13t
  • Przyczepa T 680U (szerokość paletowa) ładowność 13t
  • Przyczepa T 680U (szerokość paletowa) ładowność 13t
  • Przyczepa T 680U (szerokość paletowa) ładowność 13t

Przyczepa T 680H (szerokość paletowa) ładowność 12,98t

128 800,00 zł
126 800,00 zł Zniżka 2 000,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR T680H o masie całkowitej 18 ton jest przyczepą rolniczą dwuosiową przystosowaną do transportu płodów i produktów rolnych sypkich oraz produktów w euro – i skrzyniopaletach. Trójstronny wywrót  pozwala na swobodny rozładunek w różnych miejscach. Przyczepa ma hydraulicznie unoszoną boczną ścianę bez słupka środkowego, co daje nieograniczony dostęp do powierzchni ładunkowej. Skrzynia doszczelniona jest uszczelką gumową. Ściana boczna jest ryglowana (lub odryglowywana przed unoszeniem) przy pomocy instalacji hydraulicznej, wyposażonej w system zabezpieczeń, uniemożliwiający otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu. Z prawej strony i z tyłu zastosowano dolne ściany uchylne, pozwalające na wyładunek materiałów sypkich.

Dane techniczne:

Technicznie dopuszczalna masa całkowita 20000 kg

Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg

Ładowność 12980 kg

Masa własna 5020 kg

Pojemność ładunkowa 20,3 m3

Powierzchnia ładunkowa 12,1 m3

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5020 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2420 mm

Wymiary gabarytowe dł. 7300/szer. 2550/wys. 3070 mm

Wysokość ścian skrzyni 800 mm + 900 

Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm

Wysokość platformy od podłoża 1390 mm

Rozstaw kół 1900 mm

Zawieszenie resory paraboliczne

Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

System wywrotu trójstronny

Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 18l/ciśnienie 200 bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 109,2/80,3 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 47/47 st


Wyposażenie standardowe:

Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian

System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie

Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą

Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową

Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej

Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami

Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,

Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny

Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny

Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej

Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm

Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy

Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty

Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej

Błotniki kół tylnych

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm 600 zł

Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania 1600 zł

Plandeka rolowana ze stelażem 4400 zł

Instalacja hamulcowa pneumatczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył) 2400 zł

Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania 6300 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabzpieczenia i regulatorem siły hamowania) 8600 zł

Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki 1500 zł

Nadstawy 500mm do zielonki z prawej strony przyczepy 4300 zł

Rynna do szybra zsypowego 400 zł

Dwa szybry zasypowe do ziarna z blokadą w ścianie tylnej 800 zł

Tylny zaczep automatyczny UNIMAR 1900 zł

Tylny zaczep automatyczny Rockinger 4200 zł

Kosz koła zapasowego 1300 zł

Błotniki przednie 900 zł

Dodatkowe plastikowe  błotniki tylne 900 zł

Boczne zabezpieczenia (osłony) 1900 zł

Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu 1900 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł 

Ślimak wyładowczy do ziarna na zamówienie 

Wykaz ogumienia

385/65R22,5 5200 zł

425/65R22,5 dostepne w wersji na 60 km/h 5800 zł

500/60R22,5 9000 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

385/65R22,5 RE 1800 zł

385/65R22,5 3200 zł

425/65R22,5 3300 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy