T711/3 12 ton
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepy rolnicze dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Dane techniczne
Lp. | Typ | T711/3 |
1 | Ładowność [kg] | 12000 |
2 | Dopuszczalna masa całkowita [kg] | 16000 |
3 | Masa [kg] | 4000 |
4 | Długość całkowita / Szerokość całkowita / Wysokość całkowita [mm] | 6495/ 2550/ 1785 |
5 | Długość/Szerokość/Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4510/ 2410/ 600 |
6 | Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm] | 1290 |
7 | Pojemność [m3] | 6.6 |
8 | Wysokość nadstawki [mm] | 350 (siatkowa) 500 (siatkowa) 800 (pełna) |
9 | Pojemność z nadstawką [m3] | 10.4 / 12.0 / 15.3 |
10 | Wywrót / Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) | trójstronny do 45o |
11 | Układ jezdny | dwuosiowy |
12 | Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | V |
13 | Pomost roboczy | ● |
14 | Plandeka ze stelażem | ● |
15 | Kształt skrzyni ładunkowej | prostokątny |
16 | Uszczelki zapewniające szczelność przyczepy | V |
17 | Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian | V |
18 | Centralne ryglowanie ścian | V |
19 | Zespół sprężyn dociskających burty | ● |
20 | Linki spinające ściany | V |
21 | Rodzaj ramy podwozia | z profili zamkniętych |
22 | Dyszel typu V (mm) | V (2000) |
23 | Dyszel typu Y (mm) | ● (2100) |
24 | Dyszel typu V wydłużony (mm) | ● (2200) |
25 | Dyszel typu Y wydłużony (mm) | ● (2350) |
26 | Oczko zaczepu 40 mm | V |
27 | Oczko zaczepu 50 mm | ● |
28 | Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa | ● |
29 | Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa | V |
30 | Instalacja hamulcowa hydrauliczna | ● |
31 | Dopłata do automatycznego regulatora siły hamowania – zawór ALB | ● |
32 | Postojowy hamulec ręczny z korbą | V |
33 | Rozstaw kół w zależności od osi oraz felg (mm) | 1900 |
34 | Ogumienie | 385/65 R22,5 |
35 | Resory | V |
36 | Kosz na koło zapasowe | ● |
37 | Kosz na koło zapasowe z wyciągarką | ● |
38 | Instalacja oświetlenia 12V | V |
39 | Oświetlenie obrysowe boczne (odblaskowe) | V |
40 | Instalacja elektryczna do drugiej przyczepy | V |
41 | Przewód przyłączeniowy do instalacji oświetleniowej | V |
42 | Tylny zaczep manualny, sztywny | V |
43 | Automatyczny zaczep tylny | ● |
44 | Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy | V |
45 | Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym | V |
46 | Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną ciągłą | V |
47 | Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej | V |
48 | Rynna do szybru | V |
49 | Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | V |
50 | Zabezpieczenie powierzchni malowanej kataforetycznie | V |
51 | Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV | V |
52 | Zestaw antyrowerowy | ● |
Wyposażenie dodatkowe
Nadstawka pełna z uszczelką 800 mm 9200 zł
Burta dolna 800mm 2500 zł
Tylna ściana zamykana hydraulicznie 3400 zł
Plandeka ze stelażem 3800 zł
Pomost roboczy 1350 zł
Nadstawka siatkowa 350mm 3030 zł
Nadstawka siatkowa 500 mm 3300 zł
Hamulce hydrauliczne 5600 zł
Hamulec postojowy membranowo-sprężynowy 5200 zł
Koła 385/65 R22,5 5000 zł
Koła 400/60-22,5 5230 zł
Koła 445/45 R 19,5 bez homologacji 5230 zł
Dyszel typu V (2000mm) fi40 wzmoc. 600 zł
Dyszel typu V wydłużony (2200 mm) 800 zł
Dyszel typu Y (2100 mm) 600 zł
Dyszel typu Y wydłużony (2350 mm) 800 zł
Oczko zaczepu 50 mm 700 zł
Kosz na koło zapasowe z wyciągarką 1500 zł
Koło zapasowe nowe (385/65 R22,5) 2900 zł
Koło zapasowe regenerowane (385/65 R22,5) 1700 zł
Koło zapasowe 400/60-22,5 2900 zł
Koło zapasowe 445/45 R19,5 (bez homologacji) 2900 zł
Automatyczny zaczep tylny 2400 zł
Automatyczny regulator siły hamownia - zawór ALB (do homologacji) 1600 zł
Oświetlenie obrysowe 720 zł
Osłony boczne antyrowerowe 1100 zł
Lakierowanie skrzyni na inny kolor 2050 zł
Opatentowany system dociągania burt 1530 zł
Zespół sprężyn dociskających borty 700 zł
Dopłata do homologacji UE 4100 zł
Obejrzyj z bliska pracę maszyny
https://www.youtube.com/watch?v=6bKf6ysBy50