Kategorie produktów
T711/1
  • T711/1
  • T711/1
  • T711/1
  • T711/1
  • T711/1
  • T711/1
  • T711/1
  • T711/3 12 ton
  • T711/3 12 ton
  • T711/3 12 ton
  • T711/3 12 ton

T711/3 12 ton

79 050,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.


Przyczepy rolnicze dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką  Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.  Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Dane techniczne 

Lp. Typ T711/3
1 Ładowność [kg] 12000
2 Dopuszczalna masa całkowita [kg] 16000
3 Masa [kg] 4000
4 Długość całkowita / Szerokość całkowita / Wysokość całkowita [mm] 6495/ 2550/ 1785
5 Długość/Szerokość/Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] 4510/ 2410/ 600
6 Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm] 1290
7 Pojemność [m3] 6.6
8 Wysokość nadstawki [mm] 350 (siatkowa)
500 (siatkowa)
800 (pełna)
9 Pojemność z nadstawką [m3] 10.4 / 12.0 / 15.3
10 Wywrót / Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) trójstronny do 45o
11 Układ jezdny dwuosiowy
12 Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej V
13 Pomost roboczy
14 Plandeka ze stelażem
15 Kształt skrzyni ładunkowej prostokątny
16 Uszczelki zapewniające szczelność przyczepy V
17 Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian V
18 Centralne ryglowanie ścian V
19 Zespół sprężyn dociskających burty
20 Linki spinające ściany V
21 Rodzaj ramy podwozia z profili zamkniętych
22 Dyszel typu V (mm) V (2000)
23 Dyszel typu Y (mm) ● (2100)
24 Dyszel typu V wydłużony (mm) ● (2200)
25 Dyszel typu Y wydłużony (mm) ● (2350)
26 Oczko zaczepu 40 mm V
27 Oczko zaczepu 50 mm
28 Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
29 Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa V
30 Instalacja hamulcowa hydrauliczna
31 Dopłata do automatycznego regulatora siły hamowania – zawór ALB
32 Postojowy hamulec ręczny z korbą V
33 Rozstaw kół w zależności od osi oraz felg (mm) 1900
34 Ogumienie 385/65 R22,5
35 Resory V
36 Kosz na koło zapasowe
37 Kosz na koło zapasowe z wyciągarką
38 Instalacja oświetlenia 12V V
39 Oświetlenie obrysowe boczne (odblaskowe) V
40 Instalacja elektryczna do drugiej przyczepy V
41 Przewód przyłączeniowy do instalacji oświetleniowej V
42 Tylny zaczep manualny, sztywny V
43 Automatyczny zaczep tylny
44 Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy V
45 Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym V
46 Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną ciągłą V
47 Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej V
48 Rynna do szybru V
49 Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach V
50 Zabezpieczenie powierzchni malowanej kataforetycznie V
51 Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV V
52 Zestaw antyrowerowy

 

Wyposażenie dodatkowe

Nadstawka pełna z uszczelką 800 mm  9200 zł

Burta dolna  800mm 2500 zł

Tylna ściana zamykana hydraulicznie 3400 zł

Plandeka ze stelażem 3800 zł

Pomost roboczy 1350 zł

Nadstawka siatkowa 350mm 3030 zł

Nadstawka siatkowa 500 mm 3300 zł

Hamulce hydrauliczne 5600 zł

Hamulec postojowy membranowo-sprężynowy 5200 zł

Koła 385/65 R22,5 5000 zł

Koła 400/60-22,5 5230 zł

Koła 445/45 R 19,5 bez homologacji 5230 zł

Dyszel typu V (2000mm) fi40 wzmoc. 600 zł

Dyszel typu V wydłużony (2200 mm) 800 zł

Dyszel typu Y (2100 mm) 600 zł

Dyszel typu Y wydłużony (2350 mm) 800 zł

Oczko zaczepu 50 mm  700 zł

Kosz na koło zapasowe z wyciągarką 1500 zł

Koło zapasowe nowe (385/65 R22,5) 2900 zł

Koło zapasowe regenerowane (385/65 R22,5) 1700 zł

Koło zapasowe 400/60-22,5 2900 zł

Koło zapasowe 445/45 R19,5 (bez homologacji) 2900 zł

Automatyczny zaczep tylny 2400 zł

Automatyczny regulator siły hamownia - zawór ALB (do homologacji)  1600 zł

Oświetlenie obrysowe 720 zł

Osłony boczne antyrowerowe 1100 zł

Lakierowanie skrzyni na inny kolor 2050 zł

Opatentowany system dociągania burt 1530 zł

Zespół sprężyn dociskających borty 700 zł

Dopłata do homologacji UE 4100 zł 

 

Obejrzyj z bliska pracę maszyny

https://www.youtube.com/watch?v=6bKf6ysBy50

 

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy