Kategorie produktów
Przyczepa platformowa dwuosiowa T026KM ładowność 13,47t
  • Przyczepa platformowa dwuosiowa T026KM ładowność 13,47t
  • Przyczepa platformowa dwuosiowa T026KM ładowność 13,47t
  • Przyczepa platformowa dwuosiowa T026KM ładowność 13,47t

Przyczepa platformowa dwuosiowa T026KM ładowność 13,47t

95 500,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR T026KM to uniwersalny produkt, przeznaczony głównie do przewozu bel lub kostek słomy lub siana oraz ładunków na paletach lub w skrzynio-paletach. Dzięki możliwości szybkiego zamontowania specjalnych sztywnych kłonic możliwy jest transport pociętego lub dłużycowego drewna oraz innych materiałów dłużycowych, które potrzebują dodatkowego tylnego i przedniego lub bocznego zabezpieczenia. Duża powierzchnia ładunkowa przyczepy i jej optymalna ładowność dają możliwość transportu szerokiego wachlarza różnych materiałów i wykorzystania przyczepy nie tylko w rolnictwie.

Wersja standard z drabinkami oporowymi z przodu i tyłu

Dane techniczne:

Technicznie dopuszczalna masa całkowita 19000 kg

Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg

Ładowność 13470 kg

Masa własna 4530 kg

Powierzchnia ładunkowa 24 (26,2 z wysuwaną ramą tylną)  m3

Długość platformy  ładunkowej 9695 mm

Długość powierzchni ładunkowej 9880 (10770 z wysuwaną tylną ramą) m3

Szerokość powierzchni ładunkowej (z rantami/bez rantów) 2517/2410 mm

Wymiary gabarytowe dł. 12000/szer. 2550/wys. 2880 mm

Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) 1680 mm

Grubość blachy podłogi 4 mm

Wysokość platformy od podłoża 1180 mm

Rozstaw kół 1820 mm

Zawieszenie resory paraboliczne

Rozmiar ogumienia 500/50-17

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 93,6/68,8 KM/kW

Możliwa wersja z hydraulicznymi ścianami bocznymi zabezpieczającymi



Wyposażenie standardowe:

Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi

Wzmocniona płyta platformy ładunkowej wyposażona z przodu, z tyłu i na bokach w gniazda do montażu kłonic

Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych

Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego

Rama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznych

Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi

Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm

Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową

Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach przednia i tylna

Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową

Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą

Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy

Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi

Tylne gniazdo elektryczne

Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Ściany boczne zabezpieczające ładunek, podnoszone hydraulicznie do góry w celu załadunku bel, z pionowymi drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu (nie ma możliwości montażu wysuwanej ramy tylnej z drabinkami oporowymi ; układ wymaga dwóch par wyjść hydrauliki zewnętrznej ciągnika; wybór sterowania lewą lub prawą ścianą zabezpieczającą – za pomocą zaworu manualnego w przyczepie  38550 zł

Kłonice przednie i tylne, po 4 szt. do transportu drewna zamiast drabinek oporowych do transportu bel** 1300 zł

Kłonice przednie, tylne po 4 szt. i boczne po 7 szt do transportu drewna zamiast drabinek oporowych do transportu bel** 8250 zł

Kłonice przednie i tylne po 4 szt. do transportu drewna dodatkowo do drabinek oporowych do transportu bel** 5500 zł

Kłonice przednie, tylne po 4 szt. i boczne po 7 szt. do transportu drewna dodatkowo do drabinek oporowych do transportu bel** 12100 zł

Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm 600 zł

Tylny zaczep manualny, sztywny* 500 zł

Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG 1900 zł

Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek 1200 zł

Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach: przednia i tylna z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub 700 

Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach 1000 zł

Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi 1300 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 1900 zł

Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania ) 8600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 3100 zł 

Skrzynka narzędziowa 1000 zł

Zespół wciągarki koła zapasowego 1500 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Wykaz ogumienia

385/55R22,5 brak homologacji PL 4500 zł

445/45R19,5 brak homologacji PL 6600 zł

520/50-17 4000 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

385/55R22,5 2600 zł

445/45R19,5 3000 zł

500/50-17 2400 zł

520/50-17 2600 zł

* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumnetacji homologacyjnej

** Kłonice wyposażone w haki do mocowania pasów spinających, wysokośc kłonic 1200 mm,  szerokość powierzchni ładunkowej pomiędzy kłonicami 2324mm

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy