Przyczepa platformowa trzyosiowa T023M ładowność 11,17t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Niezawodna, bezawaryjna i bardzo uniwersalna platformowa przyczepa PRONAR T023M. Doskonale sprawdza się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych, prostych powierzchni, głównie do przewozu bel słomy i sianokiszonki, palet i europalet. W zmodernizowanej wersji przyczepy Pronar T023 – Pronar T023M używa się wzmocnionych płyt podłogowych o grubości 4 mm. Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. Platforma wykonana jest z wykorzystaniem tylko jednej spoiny centralnej, co ma znaczący wpływ na likwidację ognisk korozji. Odpowiednie pokrycie malarskie wysokiej jakości lakierami chemoutwardzalnymi zapewnia ochronę przed korozją. Dłuższą żywotność pojazdu zapewnia stabilne i mocne zawieszenie na resorach parabolicznych.
Dane techniczne:
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 16000 kg
Dopuszczalna masa całkowita 15000 kg
Ładowność 11170 kg
Masa własna 3830 kg
Powierzchnia ładunkowa 24 (26,2 z wysuwaną ramą tylną) m3
Długość platformy ładunkowej 9695 mm
Długość powierzchni ładunkowej 9880 (10770 z wysuwaną tylną ramą) m3
Szerokość powierzchni ładunkowej (z rantami/bez rantów) 2517/2410 mm
Wymiary gabarytowe dł. 11995 ( ze schowaną ramą tylna)/szer. 2550/wys. 2830 mm
Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) 1680 mm
Grubość blachy podłogi 4 mm
Wysokość platformy od podłoża 1150 mm
Rozstaw kół 1730 mm
Zawieszenie resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia 400/60-15,5
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 83,2/61 KM/kW
Wyposażenie standardowe:
Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
Wzmocniona płyta platformy ładunkowej
Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych
Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach przednia i tylna
Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą
Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
Tylne gniazdo elektryczne
Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm 600 zł
Tylny zaczep manualny, sztywny* 600 zł
Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG 1900 zł
Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek 1200 zł
Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach: przednia i tylna z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub 700 zł
Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach 1000 zł
Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi 1300 zł
Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania ) 8600 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 1900 zł
Skrzynka narzędziowa 1000 zł
Zespół wciągarki koła zapasowego 1500 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł
Wykaz ogumienia
400/55R17 brak homologacji PL 6900 zł
14,0/65-16 1000 zł
Wykaz ogumienia zapasowego
400/60-15,5 1300 zł
14,0/65-16 1500 zł
400/55R17 2400 zł
* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej