Przyczepa platformowa dwuosiowa T024M ładowność 8,7t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Uniwersalna przyczepa platformowa PRONAR T024M doskonale sprawdza się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych, prostych powierzchni, głównie do przewozu bel słomy i sianokiszonki, palet i europalet. Zawieszenie typu tandem gwarantuje łatwe poruszanie się po trudnym terenie i oraz manewrowanie na grząskim polu. Niska konstrukcja z płaskimi rantami ułatwia załadunek i nie uszkadza zafoliowanych bel zwiększając tym samym funkcjonalność przyczepy. Odpowiednie pokrycie malarskie wysokiej jakości lakierami chemoutwardzalnymi zapewnia ochronę przed korozją. Dłuższą żywotność pojazdu zapewnia stabilne i mocne zawieszenie na resorach parabolicznych. Do produkcji T024M używa się wzmocnionych płyt podłogowych o grubości 4mm. Przyczepa T024M nie jest spawana na rantach bocznych co poza poprawą wyglądu przyczepy ma znaczący wpływ na likwidację ognisk korozji.
Dane techniczne:
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 13000 kg
Dopuszczalna masa całkowita 12000 kg
Ładowność 8700 kg
Masa własna 3300 kg
Powierzchnia ładunkowa 17,4 m3
Długość platformy ładunkowej 7170 mm
Szerokość powierzchni ładunkowej (z rantami/bez rantów) 2517/2410 mm
Wymiary gabarytowe dł. 9290/szer. 2550/wys. 2740 mm
Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) 1680 mm
Grubość blachy podłogi 4 mm
Wysokość platformy od podłoża 1060 mm
Rozstaw kół 1820 mm
Zawieszenie tandem resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1925 kg
Rozmiar ogumienia 15,0/70-18
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 62,5/45,9 KM/kW
Wyposażenie standardowe:
Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
Wzmocniona płyta platformy ładunkowej
Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1215mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi
Rodzaj dyszla: dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach przednia i tylna
Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
Tylne gniazdo elektryczne
Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Zaczep dyszla sztywny kulowy K 80 mm 1900 zł
Tylny zaczep manualny, sztywny* 500 zł
Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG 1900 zł
Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek 1200 zł
Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach: przednia i tylna z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub 700 zł
Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach 1000 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 1600 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) z regulatorem siły hamowania 2400 zł
Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania ) 8600 zł
Skrzynka narzędziowa 1000 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł
Wykaz ogumienia
385/55R22,5 2900 zł
500/50-17 1550 zł
520/50-17 2500 zł
Wykaz ogumienia zapasowego
15,0/70-18 2000 zł
385/55R22,5 2600 zł
500/50-17 2400 zł
520/50-17 2600 zł
* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej