Kategorie produktów
Przyczepa T 701 tandem ładowność 14,84t
  • Przyczepa T 701 tandem ładowność 14,84t
  • Przyczepa T 701 tandem ładowność 14,84t

Przyczepa T 701 HP tandem ładowność 15,1t

183 400,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR T701HP – budowlana przyczepa ze skrzynią ładunkową typu Half-Pipe, która została zaprojektowana pod konkretne wymagania klientów z branży budowlanej. Przyczepa charakteryzuje się stabilną i uniwersalną konstrukcją ze szczelną skrzynią ładunkową z hydraulicznie otwieraną klapą tylną. Przyczepa została wyposażona w zawieszenie typu bogie z resorami parabolicznymi o rozstawie osi 1600 mm z dużym kątem wychyłu, co doskonale sprawdza się pracy w trudnych warunkach. Rama podwozia dostosowana jest również do montażu dyszla amortyzowanego hydraulicznie z płynna regulacją wysokości. Przyczepa PRONAR T701HP, stworzona jest do eksploatacji w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przydatna jest przy realizacji dużych projektów drogowych, w żwirowniach do przewozu materiałów sypkich: żwiru, piasku, skał, kamieni, czy gruzu. Pracuje w zestawie z ciągnikiem, doskonale zastępując tradycyjnie używane samochody ciężarowe. Zestaw przyczepa + ciągnik lepiej sobie radzi przy poruszaniu się na terenach trudno przejezdnych lub bagnistych. Poza tym, te połączenie oferuje wyraźne korzyści po stronie kosztowej w stosunku do ciężarówek i wywrotek.



Dane techniczne:

Technicznie dopuszczalna masa całkowita 24000 kg

Dopuszczalna masa całkowita 21000 kg

Ładowność 15100 kg

Masa własna 5900 kg

Pojemność ładunkowa 12,5 m3

Powierzchnia ładunkowa 13,5 m3

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (góra/dół) 5300 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2250/2300 mm

Wymiary gabarytowe dł. 7570/szer. 2550/wys. 2840 mm

Wysokość ścian skrzyni 1250 mm

Grubość blachy podłogi/ściany 6/6 mm

Wysokość załadunku 2480 mm

Rozstaw kół 1960 mm

Zawieszenie bogie, resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla 3000 kg

Rozmiar ogumienia 550/60 22,5

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

System wywrotu jednostronny

Cylinder teleskopowy skok 4670 mm/zapotrzebowanie oleju 41l/ciśnienie 200 bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 125/92 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 55 st



Wyposażenie standardowe:

Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury, bez podłużnic) wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450 HB 
Przedni daszek skrzyni ładunkowej

System wywrotu skrzyni jednostronny (do tyłu)

Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie z mechaniczną blokadą na rolkach

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300x200 ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości hydraulicznie

Zawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1600mm z osiami sztywnymi o przekroju 150x150 wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach śr. 406x140mm

Rama podwozia przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub 

Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową , z regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika

Zaczep dyszla obrotowy z okiem  śr.50mm

Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Instalacja oświetlenia 12V LED z hermetycznymi połączeniami z oświetleniem obrysowym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej

Instalacja hydrauliczna wywrotu bez wyjścia na tył z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyni

Siłownik wywrotu teleskopowy, czołowy

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki plastikowe oraz metalowa osłona nad kołami

Tylne zabezpieczenie, składane

Fartuch tylny na zawiasach

Ucha zaczepowe 2szt. na tylnej belce ramy dolnej

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL 15-0590 PRONAR
Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL 7024 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie z płynną regulacją do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika 3950 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 1650 zł

Instalacja hamulcowa Premium pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 2450 zł

Błotniki plastikowe (dodatkowe) przed kołem przednim 950 zł

Boczne osłony przeciwnajazdowe 2000 zł

Skrzynka narzędziowa 650 zł

Tuba na dokumenty 250 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Wykaz ogumienia:

445/65R22,5 dostepne w wersji 60 km/h 550 zł

600/55-22,5 brak homologacji PL 750 zł

700/50-26,5 9150 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

445/65R22,5 3700 zł

550/60-22,5 20PR 3850 zł

600/55-22,5 4000 zł

700/50-26,5 6150 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy