Przyczepa T 701 HP tandem ładowność 15,1t
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Przyczepa PRONAR T701HP – budowlana przyczepa ze skrzynią ładunkową typu Half-Pipe, która została zaprojektowana pod konkretne wymagania klientów z branży budowlanej. Przyczepa charakteryzuje się stabilną i uniwersalną konstrukcją ze szczelną skrzynią ładunkową z hydraulicznie otwieraną klapą tylną. Przyczepa została wyposażona w zawieszenie typu bogie z resorami parabolicznymi o rozstawie osi 1600 mm z dużym kątem wychyłu, co doskonale sprawdza się pracy w trudnych warunkach. Rama podwozia dostosowana jest również do montażu dyszla amortyzowanego hydraulicznie z płynna regulacją wysokości. Przyczepa PRONAR T701HP, stworzona jest do eksploatacji w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przydatna jest przy realizacji dużych projektów drogowych, w żwirowniach do przewozu materiałów sypkich: żwiru, piasku, skał, kamieni, czy gruzu. Pracuje w zestawie z ciągnikiem, doskonale zastępując tradycyjnie używane samochody ciężarowe. Zestaw przyczepa + ciągnik lepiej sobie radzi przy poruszaniu się na terenach trudno przejezdnych lub bagnistych. Poza tym, te połączenie oferuje wyraźne korzyści po stronie kosztowej w stosunku do ciężarówek i wywrotek.
Dane techniczne:
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 24000 kg
Dopuszczalna masa całkowita 21000 kg
Ładowność 15100 kg
Masa własna 5900 kg
Pojemność ładunkowa 12,5 m3
Powierzchnia ładunkowa 13,5 m3
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (góra/dół) 5300 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2250/2300 mm
Wymiary gabarytowe dł. 7570/szer. 2550/wys. 2840 mm
Wysokość ścian skrzyni 1250 mm
Grubość blachy podłogi/ściany 6/6 mm
Wysokość załadunku 2480 mm
Rozstaw kół 1960 mm
Zawieszenie bogie, resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000 kg
Rozmiar ogumienia 550/60 22,5
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
System wywrotu jednostronny
Cylinder teleskopowy skok 4670 mm/zapotrzebowanie oleju 41l/ciśnienie 200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 125/92 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 55 st
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury, bez podłużnic) wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450 HB
Przedni daszek skrzyni ładunkowej
System wywrotu skrzyni jednostronny (do tyłu)
Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie z mechaniczną blokadą na rolkach
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300x200 ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości hydraulicznie
Zawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1600mm z osiami sztywnymi o przekroju 150x150 wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach śr. 406x140mm
Rama podwozia przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową , z regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem śr.50mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V LED z hermetycznymi połączeniami z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu bez wyjścia na tył z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyni
Siłownik wywrotu teleskopowy, czołowy
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe oraz metalowa osłona nad kołami
Tylne zabezpieczenie, składane
Fartuch tylny na zawiasach
Ucha zaczepowe 2szt. na tylnej belce ramy dolnej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia bordo RAL 15-0590 PRONAR
Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL 7024 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie z płynną regulacją do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika 3950 zł
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 1650 zł
Instalacja hamulcowa Premium pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB 2450 zł
Błotniki plastikowe (dodatkowe) przed kołem przednim 950 zł
Boczne osłony przeciwnajazdowe 2000 zł
Skrzynka narzędziowa 650 zł
Tuba na dokumenty 250 zł
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł
Wykaz ogumienia:
445/65R22,5 dostepne w wersji 60 km/h 550 zł
600/55-22,5 brak homologacji PL 750 zł
700/50-26,5 9150 zł
Wykaz ogumienia zapasowego
445/65R22,5 3700 zł
550/60-22,5 20PR 3850 zł
600/55-22,5 4000 zł
700/50-26,5 6150 zł