Kategorie produktów
Przyczepa T 679/5 tandem ładowność 8,1t
  • Przyczepa T 679/5 tandem ładowność 8,1t
  • Przyczepa T 679/5 tandem ładowność 8,1t
  • Przyczepa T 679/5 tandem ładowność 8,1t

Przyczepa T 701 tandem ładowność 14,84t

149 900,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Przyczepa PRONAR T701 doskonale się sprawdza w transportowaniu gruzu, kamieni, żwiru i innych materiałów lub odpadów budowlanych używanych i powstających przy budowach czy rozbiórkach. Konstrukcyjnie dopuszczalna masa całkowita tego modelu wynosi 24 tony. Skrzynia ładunkowa o ponadprzeciętnych parametrach umożliwia użytkowanie przyczepy w trudnych warunkach przez wiele lat. Wymagający klient ma możliwość wyboru zawieszenia typu „bogie” lub też biernie kierowanej tylnej osi z hydrauliczną blokadą skrętu. Kamieniarkę można doposażyć w wahliwą klapę tylną, dzięki której możliwe jest usypywanie równej warstwy sypkiego materiału, tak przydatne podczas budowy dróg.



Dane techniczne:

Technicznie dopuszczalna masa całkowita 24000 kg

Dopuszczalna masa całkowita 21000 kg

Ładowność 14840 kg

Masa własna 6160 kg

Pojemność ładunkowa 10,6 m3

Powierzchnia ładunkowa 13,5 m3

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (góra/dół) 5600 mm

Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2410 mm

Wymiary gabarytowe dł. 7360/szer. 2550/wys. 2330 mm

Wysokość ścian skrzyni 800 mm

Grubość blachy podłogi/ściany 10/8 mm

Wysokość platformy od podłoża 1475 mm

Rozstaw kół 2060 mm

Zawieszenie resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla 3000 kg

Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowanee

Prędkość konstrukcyjna 40 km/h

System wywrotu 2 cylindry, wywrót jednostronny

Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 36l/ciśnienie 200 bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 124,8/91,7 KM/kW

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu 60 st



Wyposażenie standardowe:

Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do tyłu

Bardzo mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi z rozstawem osi 1500mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×120 mm

Uniwersalny dyszel sztywny, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, ze stopniem i podestem

Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa

Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE)

Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył

Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym

Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej

Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania ścian  żółty RAL1007 

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR


Wyposażenie dodatkowe:

Zaczep dyszla sztywny z okiem K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika 1100 zł

Skrzynia ładunkowa o szer. wewnętrznej 2410 wykonana z blachy trudnościeralnej 400HB, 1250MPa, o grubości 8mm ( podłoga ) i 6mm ( ściany ) 19250 zł

Klapa wahliwa – dla skrzyni o szerokości 2410 3600 zł

Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy zwykłej jakości - 1800 zł

Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy trudnościeralnej 400HB, 1250MPa, o grubości 8mm ( podłoga ) i 6mm ( ściany ) 19350 zł

Zawieszenie bogie na resorach piórowych z hydrauliczną blokadą wychylenia tylnej osi 14400 zł

Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu 9500 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania 1600 zł

Instalacja hamulcowa pneumatyczna "Premium" dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły 2400 zł 

Błotniki metalowe osłaniające wszystkie koła 3100 zł

Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy 1200 zł

Tylny zaczep manualny, amortyzowany 800 zł

Tylny zaczep automatyczny Unimar 1950 zł

Tylny zaczep automatyczny Rockinger 4200 zł

Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 250 zł

Nadstawy 800mm z blachy o gr. 2,5mm, z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką, poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi, powiększające pojemność ładunkową przyczepy do 21,3m3 12500 zł

Wykaz ogumienia:

385/65R22,5 5350 zł

425/65R22,5 brak homologacji PL 5800 zł

445/65R22,5 brak homologacji PL 8350 zł

500/60-22,5 20PR brak homologacji 7850 zł

600/55 22,5 8500 zł

600/55 26,5 brak homologacji PL 11000 zł

700/50-26,5 brak homologacji PL 17000 zł

Wykaz ogumienia zapasowego

385/65R22,5 3200 zł

385/65R22,5 RE 1850 zł

425/65R22,5 3300 zł

445/65R22,5 3700 zł

550/60-22,5 20PR 3850 zł

600/55-22,5 4000 zł

600/55-26,5 4650 zł

700/50-26,5 6150 zł

Koszt transportu: 2,5 zł / km

Nowy