Pług PU-2100
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.
Pługi PRONAR Kacper PU-2100 służą do odśnieżania powierzchni dróg, placów, parkingów oraz innych utwardzonych powierzchni drogowych i chodnikowych. Elementem roboczym są hydraulicznie sterowane lemiesze (prawy i lewy), których odpowiednie ustawienie umożliwia uzyskanie czterech pozycji roboczych. Pług posiada wymienną gumową (w opcji –metalową) listwę zgarniającą, której wychylne sprężynowe zamocowanie sprawia, że pług jest odporny na uderzenia o wystające nierówności odśnieżanego podłoża. Specjalnie wyprofilowana odkładnica bardzo dobrze radzi sobie z odgarnianiem większych ilości śniegu.
Dane techniczne:
Sposób mocowania: zawieszenie sztywne TUZ kat. I i II
Szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych 1920/2210 mm
Ilość pozycji roboczych 4 (możliwość ustawienia pozycji pośrednich)
Listwy zgarniające gumowe amortyzowane
Zapotrzebowanie mocy 25-55 KM
Sterowanie elektrohydrauliczne z nośnika
Amortyzacja listwy zgarniającej na sprężynach
Zasilanie hydrauliczne 16-20 MPa
Zasilanie elektryczne 12 V
Oświetlenie obrysowe standard
Prędkość robocza 10 km/h
Masa 265/330 kg
Wyposażenie dodatkowe:
Ślizgi + 2050 zł
Koła podporowe+1550 zł
Metalowe listwy zgarniające - zamiennie
Gniazdo zapalniczki -dwójnik +200 zł
Amortyzacja listwy zgarniającej (twarda) + 700 zł
Amortyzacja hydrauliczna + 2500 zł
Sterowanie niezależne-jednoczesne
3-punktowy układ zawieszenia wahliwy kat. I i II
TUZ kat. I/I wąskiej, zawieszenie sztywne.
3-punktowy układ zawieszenia sztywny kat. I i 0
Układ zawieszenia Kramer 350 – wahliwe
Układ zawieszenia Kramer 480 – wahliwe
Zawieszenie na ładowacz czołowy typ euro – wahliwe
Plyta 1100 bez mocowań ,zawieszenie wahliwe
Płyta 950 bez mocowań ,zawieszenie obrotowe
Plyta 1100 bez mocowań ,zawieszenie obrotowe
Układ zawieszenia A-Rama kat. I lub I wąskiej, zawieszenie sztywne
Układ zawieszenia A-rama – wahliwe
Układ zawieszenia A-Rama kat. I lub 0, zawieszenie sztywne
Układ zawieszenia ATLAS AR 35 – wahliwe
Układ zawieszenia Avant 635 wahliwe
Układ zawieszenia na ładowacz SMS – zawieszenie wahliwe
Zawieszenie na ładowacz czołowy typ euro-sms- obrotowe
Układ zawieszenia CAT 906
Układ zawieszenia GEHL – wahliwe
Układ zawieszenia GIANT 452, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia na FORD 655C
Układ zawieszenia JCB2CX – wahliwe
Układ zawieszenia JCB3CX Contractor, JCB2CX – wahliwe
Zawieszenie na ładowacz czołowy typ ŁC-1650 – wahliwe
Układ zawieszenia MANITOU MRT 2150
Układ zawieszenia na ładowacz MX – wahliwe
Układ zawieszenia New Holland B90, zawieszenie wahliwe
Układ zawieszenia Schaffer Old, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia TEREX, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia VOLVO L30, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia WILLE 455 – wahliwe
Układ zawieszenia WEIDEMANN 2070×50 v. PRONAR – wahliwe
Układ zawieszenia WEIDEMANN 2070×50 wahliwe – ROLSAD
Układ zawieszenia na wózek widłowy – wahliwe
Czopy przestawne I kat
Czopy przestawne II kat
Transport ustalany indywidualnie w zależności od odległości dostawy
Strefa I 200 zł do 100 km
Strefa II 300 zł 101-300 km
Strefa III 350 zł 301-500 km
Strefa IV 400 zł powyżej 500 km
Szczegółowa mapa w zakładce „TRANSPORT”