Kategorie produktów
Pług PU-1400
  • Pług PU-1400
  • Pług PU-1400
  • Pług PU-1400
  • Pług PU-1400

Pług PU-1400

8 100,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Pług odśnieżny PRONAR PU-1400 służy do odśnieżania powierzchni dróg, placów, parkingów, ścieżek rowerowych oraz wszystkich innych utwardzonych powierzchni drogowych i chodnikowych takich jak asfalt, kostka betonowa, brukowa, beton. Zwarta i wytrzymała konstrukcja świetnie sprawdza się w bieżącym odśnieżaniu wąskich chodników. Odpowiednie ustawienie hydraulicznie sterowanego lemiesza umożliwia uzyskanie trzech pozycji roboczych. Wymienna gumowa (w opcji – metalowa) listwa zgarniająca daje się łatwo demontować, obrócić lub wymienić. Listwa jest dzielona, co w przypadku zużycia nie wymaga jej wymiany na całej długości lemiesza. Pług składa się z dwóch odkładnic, których niezależne montowanie pozwala na zastosowanie funkcji amortyzacji, praktycznej w przypadku najazdu na podłogę.




Dane techniczne:

Sposób mocowania: zawieszenie sztywne TUZ kat. I i II

Szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych L=P 1260/max 1485 mm

Ilość pozycji roboczych 2 (możliwość ustawienia pozycji pośrednich)

Listwy zgarniające gumowe bez amortyzacji

Zapotrzebowanie mocy do 30 KM

Sterowanie hydrauliczne z nośnika

Zasilanie hydrauliczne hydrauliczne z nośnika

Oświetlenie obrysowe standard

Prędkość robocza 10 km/h

Masa 150 kg



Wyposażenie dodatkowe:

Ślizgi +600 zł
Metalowe listwy zgarniające +300 zł
3-punktowy układ zawieszenia wahliwy kat. I lub II +1550 zł
3-punktowy układ zawieszenia sztywny kat. I lub 0 + 400 zł
3 punktowy układ zawieszenia Kramer 350 +1200 zł
Układ zawieszenia Kramer 480, zawieszenie wahliwe
Zawieszenie na ładowacz czołowy typ euro – wahliwe
Plyta 1100 bez mocowań ,zawieszenie wahliwe
Płyta 950, zawieszenie obrotowe.
Płyta 1100, zawieszenie obrotowe.

Układ zawieszenia A-Rama kat. I lub I wąskiej, zawieszenie sztywne
Układ zawieszenia A-Rama kat. I lub I wąskiej, zawieszenie wahliwe
Układ zawieszenia A-Rama kat. I lub 0, zawieszenie sztywne
Układ zawieszenia ATLAS AR 35 – wahliwe
Układ zawieszenia Avant 635, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia na ładowacz SMS, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia na ładowacz SMS, zawieszenie obrotowe.
Układ zawieszenia CAT906, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia GEHL – wahliwe
Układ zawieszenia GIANT 452, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia FORD 655C, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia JCB2CX, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia wahliwy – JCB3CX contractor/JCB2CX
Układ zawieszenia ŁC-1650, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia MANITOU MRT2150, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia MX, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia New Holland B90, zawieszenie wahliwe
Układ zawieszenia Schaffer Old, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia TEREX, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia VOLVO L30, zawieszenie wahliwe.
Układ zawieszenia WILLE 455 – wahliwe
Układ zawieszenia WEIDEMANN 2070×50 v. PRONAR – wahliwe
Układ zawieszenia WEIDEMANN 2070×50 wahliwe – ROLSAD
Układ zawieszenia na wózek widłowy, zawieszenie wahliwe.
Czopy przestawne kat. I. – tylko na TUZ Dania
Czopy przestawne kat. II. – tylko na TUZ DANIA.



Transport ustalany indywidualnie w zależności od odległości dostawy

Strefa I 200 zł do 100 km

Strefa II 300 zł 101-300 km

Strefa III 350 zł 301-500 km

Strefa IV 400 zł powyżej 500 km

Szczegółowa mapa w zakładce „TRANSPORT”

Nowy