Kategorie produktów
Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01
  • Ładowacz czołowy MT-01

Ładowacz czołowy MT-01

19 600,00 zł
Brutto
Ilość

  Zasady dostawy

Koszt transportu dla każdego zamówienia ustalamy indywidualnie.

Ładowacze czołowe Metal-Technik zostały zbudowane, by zagwarantować najwyższą wydajność. Począwszy od ogólnej ruchliwości, aż po najdrobniejszy szczegół. W budowie zastosowano stal najwyższej jakości – S235, dwie poprzeczki z rury o średnicy 90 mm, które wzmacniają konstrukcję oraz siłownik o zmniejszonej średnicy - co doskonale współgra z ciągnikami o słabej wydajności hydrauliki. Powłoka malarska składa się z podkładu i właściwej farby, która nakładana jest metodą proszkową. Sterowanie ładowacza odbywa się za pomocą joysticka. Wyposażony jest m.in. w: szybkozłącze do montażu ładowacza, szybkozłącze kompletne hydrauliki, mechaniczne prowadzenie równoległe oraz wsporniki do odstawiania ładowacza. Osprzęt współpracujący z ładowaczem to m.in.: chwytak, krokodyl, łyżka, łycho-krokodyl, paleciak, wycinak. Przeznaczony jest do załadunku i rozładunku płodów rolnych, obornika, kiszonki materiałów sypkich, palet oraz prac transportowych w gospodarstwie rolnym.

W standardzie joystick rozdzielacz.



Uwaga !!! Kliknij na przycisk poniżej i sprawdź czy ładowacz MT-01 pasuje do twojego ciągnika

LISTA MODELI ŁADOWACZY WEDŁUG MAREK CIĄGNIKÓW

 

Ładowacze charakteryzują się niewielkim błędem poziomowania dla osprzętu o uszach spawanych pod kątem 90 stopni do podłoża i wynosi on 3 stopnie. Przy zastosowaniu paleciaka bądź chwytaka z uszami skośnymi (tak jak w łyżce) błąd poziomowania zwiększy się, jednak będzie mieścił się w granicach tolerancji zapewniających komfortową pracę. Maksymalny kąt czerpania uzyskiwany jest na wysokości 1000 mm i jest on korygowany przez system zaworów hydraulicznych, siłowników o podwójnym tłoczysku i zderzaków w celu zapobieżenia kolizji ramki z ramą ładowacza. Podane dane są uśrednionymi i mogą różnić się w niewielkim stopniu w zależności od modelu ciągnika. Ze względu na ciągłe ulepszanie produktów parametry mogą ulec zmianie. Zastosowanie osprzętu innych marek jak i rodzaju powoduje zmianę parametrów. Błąd poziomowania jest mierzony dla osprzętów o uszach spawanych na 90o względem podłoża. Dla łyżki kąt ten jest inny co może powodować większy błąd.

 

Dane techniczne ładowacza:

 

Typ maszyny

zawieszana

Sposób agregowania z ciągnikiem

konstrukcja wsporcza

Wysokość podnoszenia (od gruntu do osi obrotu euroramki)

3100 mm

Masa ładowacza (gotowy do pracy bez konstrukcji nośnej)

470 kg

Szacowany udźwig (zależy od rodzaju ciągnika)

1300 kg

Głębokość czerpania (mierzona na łyżce standard)

230mm

Kąt czerpania

43 stopni

Kąt wysypu

58 stopni

Regulacja wysokości roboczej

hydrauliczna

Błąd poziomowania

max. 3 stopnie

Błąd poz. dla łyżki

max. 10 stopni

Ciśnienie pracy (ustawione na zaworze rozdzielacza)

160 Bar

Moc ciągnika

70-90 KM

Prędkość robocza (max.)

8 km/h

Prędkość transportowa (max.)

15 km/h

Obsługa

1 osoba

Poziom hałasu (poziom emisji ciśnienia akustycznego)

poniżej 70 dB

 

Dodatkowo za dopłatą

- amortyzator tłokowy do ładowacza: + 1600 zł

- hydrauliczne zamykanie euroramki: + 1500 zł

- wskaźnik wychylenia: + 350 zł

- szybkosprzęg +3200 zł

- hydraulika do ładowacza + 3500 zł

- konstrukcja wsporcza do ładowacza + 68000 zł

Usługa montażu fabrycznego ładowacza:

W siedzibie naszej firmy, cena: 3400 zł

U klienta w województwie podlaskim, cena: 4300 zł

U klienta, w województwach: kujawsko-pomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, mazowieckim, łódzkim, lubelskim, świętokrzyskim, cena 4900 zł

U klienta, w województwach: zachodnio-pomorskie, małopolskie, śląskie, dolnośląskie, lubuskie, opolskie, podkarpackie, cena 5600 zł

 

Transport ustalany indywidualnie w zależności od odległości dostawy

Strefa I 200 zł do 100 km

Strefa II 300 zł 101-300 km

Strefa III 350 zł 301-500 km

Strefa IV 400 zł powyżej 500 km

Szczegółowa mapa w zakładce „TRANSPORT”

Nowy